مقاله بررسی مقایسه ای مدیریت کیفیت جامع و شش سیگما وارتباط آن باعملکرد سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مقایسه ای مدیریت کیفیت جامع و شش سیگما وارتباط آن باعملکرد سازمانی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای مدیریت کیفیت جامع و شش سیگما وارتباط آن باعملکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای مدیریت کیفیت جامع و شش سیگما وارتباط آن باعملکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای مدیریت کیفیت جامع و شش سیگما وارتباط آن باعملکرد سازمانی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
دنیای رقابتی امروزبانیازمندی ها و ترجیحات فزاینده مشتریان براساس معادلات سنتی و پیشین قابل تفسیر نیست ماندن درعرصه رقابت جهانی نیازمند توجه و اهتمام خاص به انتظارات مشتریان وجلب رضایت آنهاست مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی برای تمامی سازمانهایی که خواستاربقا هستند محسوب میشود امروزه تکنیکهای چندی درحوزه مدیریت کیفیت مرسوم شده اند دراین مقاله به بررسی پیرامون دونوع ازاین تکنیک ها پرداخته شده مدیریت کیفیت جامع با رویکردی مشتری محور پیوند دهنده مفاهیم کفیت تولید نظارت برفرایند اطمینان کیفیت و ارتقاء کیفیت می باشد که نهایتا نظارت برتمامی فرایندهای تغییر وتحول دریک سازمان را به منظور رضایتمندی مشتریان دراختیار میگیرد شش سیگما دربرگیرنده کاربرد وسیع ابزارهای اماری به منظور بهبود سود کاهش هزینه ها و افزایش سرعت است دراین مقاله علاوه برمعرفی این دوتکنیک و مقایسه آنها به ارتباط آن با عملکرد سا زمانی نیز پرداخته میشود درنتیجه گیری ازمباحث مطروحه اولا هیچ کدام ازاین دورویکرد پاسخگویی فراگیر به تمامی مسائل و مشکلات جاری نمی باشد و استقرار هرکدام ازآنها نیازمند پذیرش نقاط ضعف و قوت آنها می باشد ثانیا اغاز هرنوع تحولی درسازمان نیازمند احراز شرایط گوناگون است تعهدمدیریت مشارکت کارکنان فرهنگ سازمانی و اموزش را هیچ گانه نباید ازنظر دورداشت به عبارت دیگر سازمان درایجادهرنوع تحولی درسازمان باید به اقتضای آن آمادگی پذیرش هرنوع تغییر را داشته باشد نهایتا اینکه انتظاردستیابی آنی به منافع انتظار بیهوده است بسیاری ازپروژه های مدیریت دارای منافع بلندمدت هستند بنابراین بردباروصبور باشید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.