مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم نوآوری دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم نوآوری دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم نوآوری دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم نوآوری دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل شکاف دانشی پیاده سازی سیستم نوآوری دانش مشتری در حوزه بیمه الکترونیک(مورد مطالعه : بیمه ایران) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در حوزه بیمه الکترونیک، آخرین مرحله چرخه مدیریت دانش مشتری ، نوآوری دانش مشتری است و نتیجه عملکرد این چرخه در این مرحله مشخص میشود .طراحی سیستم نوآوری دانش مشتری به عهده مدیران و اجرای آن به عهده کارکنان سازمان است. به دلیل اختلاف در موقعیت و جایگاه مدیران و کارکنان ممکن است در طراحی و اجرای سیستم نوآوری دانش مشتری، شکاف به وجود آید. هدف این مقاله بررسی وجود یا عدم وجود شکاف بین طراحی و اجرای سیستم نوآوری دانش مشتری است. این تحقیق با استفاده از ابزار پرسشنامه و مصاحبه انجام شده و نتایج با استفاده از نرم افزار spss تحلیل شده اند . نتایج تحلیلها نشان می دهند که درپیاده سازی سیستم نوآوری دانش مشتری بین دیدگاه مدیران و کارکنان شکاف وجود ندارد. امااز نظر هر دو گروه ، سطح عملکرد این سیستم در سطح پایینی است . به همین جهت در انتهای این مقاله، پیشنهاداتی جهت بهبود عملکرد این سیستم ارائه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.