مقاله رابطه نام و نشان تجاری(برند) فروشگاه رفاه بر ایجاد وفاداری مشتریان در شعب استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه نام و نشان تجاری(برند) فروشگاه رفاه بر ایجاد وفاداری مشتریان در شعب استان مازندران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه نام و نشان تجاری(برند) فروشگاه رفاه بر ایجاد وفاداری مشتریان در شعب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه نام و نشان تجاری(برند) فروشگاه رفاه بر ایجاد وفاداری مشتریان در شعب استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه نام و نشان تجاری(برند) فروشگاه رفاه بر ایجاد وفاداری مشتریان در شعب استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از مطالعه حاضر، تعیین رابطه نام و نشان تجاری )برند( فروشگاه رفاه بر ایجاد وفاداری مشتریان شعب استان مازندران بوده است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن را کلیه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان مازندران به تعداد تقریبی ۱۰۰۰۰۰ نفر تشکیل می دادند که براساس جدول کرجسی و مورگان ( ۱۹۷۰ ) تعداد ۳۸۴ نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده بعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسشنامه ی وفاداری مشتری با ۱۸ سوال و در پنج بعد(احساسات مقاومت در برابر تغییر، ارزش ویژه برند، اعتماد ورضایتمندی) و پرسشنامه نام و نشان تجاری با ۳۵ سوال استفاده شده است. روایی صوری و محتوایی ابزارها به تایید متخصصان و صاحبنظران امر رسید و پایایی آنها با استفاده از آزمون ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه نام و نشان تجاری ۰/۷۴۵ و پرسش نامه وفاداری مشتری ۰/۹۳۲ بدست آمده که این مقادیر از لحاظ آماری معنادار و مورد تأیید می باشند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمونهای کولموگروف – اسمیرنوف، همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج نشان داد که رضایت مندی مشتری، اعتماد مشتری، ارزش ویژه برند فروشگاه، مقاومت در برابر تغییر فروشگاه و احساسات مشتری با ایجاد وفاداری به نام و نشان تجاری رابطه مثبت و معناداری دارد. ارزش ویژه نشان تجاری با وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان مازندران رابطه مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج آزمون رگرسیون نشان داد که رضایتمندی مشتری بیشترین نقش را با ایجاد وفاداری به نام و نشان تجاری فروشگاه رفاه دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.