مقاله بررسی طرح اتصال دو واحد توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ۷۱۰ کیلووات به شبکه فشار متوسط در منطقه خواف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی طرح اتصال دو واحد توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ۷۱۰ کیلووات به شبکه فشار متوسط در منطقه خواف دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی طرح اتصال دو واحد توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ۷۱۰ کیلووات به شبکه فشار متوسط در منطقه خواف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی طرح اتصال دو واحد توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ۷۱۰ کیلووات به شبکه فشار متوسط در منطقه خواف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی طرح اتصال دو واحد توربین بادی مبتنی بر ژنراتور القایی دوسو تغذیه (DFIG) با ظرفیت ۷۱۰ کیلووات به شبکه فشار متوسط در منطقه خواف :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
نیاز روزافزون به انرژی الکتریکی، محدود بودن منابع سوخت فسیلی و افزایش آلودگی های زیست محیطی، استفاده از منابعانرژی پاک همچون انرژی باد را در صنعت برق به امری اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است. توربین های بادی سرعت متغیر بهدلیل کیفیت توان بهتر در حال جایگزینی به جای توربینهای بادی سرعت ثابت هستند و ژنراتورهای القایی دو سو تغذیه(DFIG) نیز به دلیل توانایی تزریق و کنترل توان راکتیو، موارد استفاده بیشتری را به خود اختصاص دادهاند. توربین هایS47 نصب شده در منطقه بادی خواف به ژنراتور DFIG مجهز شده که میتواند ۵۰ کیلووات توان تلف شده در مقاومتموجود در ژنراتور توربین های قدیم نیروگاه بادی دیزباد را از طریق کانورتر به شبکه بدهد. با توجه به بادخیز بودن منطقهخواف، تعداد دو عدد از توربین های فوق در این منطقه نصب و به فیدر ۲۰KV خلیج متصل شده است. در مقاله حاضر بهبررسی فنی طرح اتصال نیروگاه مزبور، محاسبات اتصال کوتاه، مطالعات کیفیت توان و انجام مانور فیدر خلیج با فیدرهایمجاور پرداخته شده است. شبیه سازی ها در محیط نرم افزار DIgSILENT انجام شده است. نتایج حاصل از شبیه سازی نشانمی دهند که علاوه بر تامین بار، بهبود افت ولتاژ بارهای انتهای فیدر خلیج و قابلیت مانور با برخی از فیدرهای مجاور، مشکلیدر کیفیت توان و نیز اتصال کوتاه ایجاد نمی شود. به علاوه، در بار حداکثر، میزان تلفات اکتیو فیدر اصلی نیز به شدت کاهشمی یابد. در ادامه، مقایسه ای از نظر میزان صرفه جویی در مصرف سوخت و همچنین کاهش گازهای (No(x و (CO(2 خروجی درصورت استفاده از این مولدها با حالتی که از دیزل ژنراتورها یا موتورهای گازسوز استفاده شود، انجام شده است. نتایج اینقسمت نیز حاکی از کاهش سرانه مصرف سوخت و کاهش گازهای آلوده کننده هوا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.