مقاله تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین مدل کارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
با تفسیری دقیق از واژه خلاقیت و کارآفرینی میتوان اذعان داشت که تمام فعالان حیطه صنایعدستی به معنای واقعی کارآفرین فرهنگی هستند. از اینرو، پژوهش حاضر با هدف تدوین مدلکارآفرینی فرهنگی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان انجام گردید. جامعه آماری این پژوهش شامل ۵۸۰ نفر از کارشناسان و کارآفرینان عرصه ی صنایعدستی استان اصفهان بودند که به روش نمونه گیری طبقه ای مطابق با حجم جامعه آماری و با استفادهاز فرمول کوکران تعداد ۱۶۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات به صورتمصاحبه نیمه ساختار یافته و همچنین توزیع پرسشنامه محقق ساخت بوده است. روایی صوری آن باکسب نظرات متخصصان، استادان و صاحبنظران امور فرهنگی، کارآفرینی و صنایع دستی مورد بررسیو اصلاحات لازم انجام گرفت. داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۱۹ و نرم افزارAmos (آموس) در قالب مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های اینپژوهش نشان می دهد که عوامل سازمانی و عوامل پیرامونی به ترتیب با ضرائب مسیر ۲۳ / ۰ و ۵۳ / ۰برگرایش کارآفرینی فرهنگی اثر مثبت و معنی داری دارند. همچنین نتایج مدل معادلات ساختاری اینپژوهش نیز نشان میدهد که عوامل پیرامونی با ضریب مسیر ۹۳ / ۰ به طور مستقیم بر ارتقاء عملکردکارآفرینانه تاثیر دارد. از سوی دیگر نتایج مدل ساختاری پژوهش نیز نشان میدهد که عوامل سازمانیو گرایش کارآفرینی فرهنگی در فعالیت های سالهای اخیر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری، تاثیر معناداری نداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.