مقاله شناسایی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مورد مطالعه- شرکت زمزم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مورد مطالعه- شرکت زمزم) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مورد مطالعه- شرکت زمزم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مورد مطالعه- شرکت زمزم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مورد مطالعه- شرکت زمزم) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
هدف این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر کسب مزیت رقابتی شرکت های تولیدی است. در این پژوهش، عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی که شامل: شهرت، منابع انسانی، کیفیت خدمات، مشتری مداری، فن آوری، تبلیغات و نوآوری مورد مطالعه قرار گرفته است. برای آزمون فرضیه ها، پرسشنامه ی بسته با ارزش گذاری ۰-۱۰۰ و به تعداد ۲۴ سوال طراحی و بین جامعه آماری (کارکنان شرکت زمزم) به تعداد ۱۵۵ نفر از کارکنان ومدیران توزیع گردید. روش بکار رفته در این تحقیق، روش توصیفی- پیمایشی می باشد. برای آزمون فرضیات از روش تحلیل مسیر بهره گرفته و از نرم افزار AMOS برای تجزیه و تحلیل آماری داده ها استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش تأثیر مثبت و معنادار متغیرها را بر مزیت رقابتی نشان می دهد که از این بین متغیر شهرت و نوآوری بیشترین تأثیر و متغیر مشتری مداری کمترین تأثیر را بر مزیت رقابتی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.