مقاله مطالعه متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه متغیرهای فردی مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر متغیرهای فردی مشتریان بر اعتماد در تجارت الکترونیک در میانمشتریان فروشگاه اینترنتی فینال به روش توصیفی- همبستگی صورت گرفته است. حجم نمونه تعداد ۱۵۰نفر از مشتریان این فروشگاه بوده که به صورت تصادفی انتخاب شده اند. ابزارهای استفاده شده در اینپژوهش، پرسشنامه محقق ساخته متغیرهای فردی مشتریان و اعتماد در تجارت الکترونیک می باشد، کهپایایی آنها به ترتیب با کسب آلفای کرونباخ ۸۲ / ۰ و ۹۱ / ۰ محرز شد. از تحلیل عاملی تأییدی مرتبه اول ودوم برای بررسی روایی، استفاده شده است. نتایج آزمون همبستگی پیرسون نشان داد که تمام مؤلفه هایمتغیرهای فردی مشتریان و متغیر اعتماد در تجارت الکترونیک دو به دو با هم همبستگی دارند. با اجرایالگوی معادلات ساختاری برای آزمون رابطه متغیرهای فردی مشتریان و اعتماد در تجارت الکترونیکمشخص شد که مدل پیشنهادی از برازش خوبی برخوردار است و اعتماد در تجارت الکترونیک از طریقمتغیرهای فردی مشتریان تبیین شده است. هم چنین تمامی ضرایب مسیر مدل پیشنهادی نیز معنادار بودهاست (P<0/01).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.