مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش در افزایش اعتماد، احساس امنیت و رضایتمندی مشتریان وایجاد وفاداری در آنان و ارائه الگوی مناسب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش در افزایش اعتماد، احساس امنیت و رضایتمندی مشتریان وایجاد وفاداری در آنان و ارائه الگوی مناسب دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش در افزایش اعتماد، احساس امنیت و رضایتمندی مشتریان وایجاد وفاداری در آنان و ارائه الگوی مناسب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش در افزایش اعتماد، احساس امنیت و رضایتمندی مشتریان وایجاد وفاداری در آنان و ارائه الگوی مناسب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش در افزایش اعتماد، احساس امنیت و رضایتمندی مشتریان وایجاد وفاداری در آنان و ارائه الگوی مناسب :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
سودمند ترین و مناسب ترین استراتژی برای بانک ها مشتری مداری است. در حقیقیت این جمله را قدری قویتر می توان بیان کرد و گفت که بنیان و اساس نظام بانکی مشتری است. یک مشتری مساوی حداقل یک دارائی است. امروزه بانکداری موظف است خود را در آیینه وجود مشتری ببیندو سعی کند در محیط پر از رقابت، خواسته ها و تمایلات مشتریان خود را درک نماید و کاری کند که مشتری از سازمانش رضایت کامل داشتهباشد. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر عوامل مدیریت دانش بر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر این ابعاد بر وفاداری مشتریان است. با مطالعات و بررسی های عمل آمده در ادبیات موضوع، عوامل موثر شناسایی شده و در غالب ۹ فرضیه در پرسشنامه ای گنجانده شدند. پس ازتوزیع، جمع آوری و تجزیه و تحلیل پرسشنامه مشخص گردید که عوامل مدیریت دانش ( دانش مشتری، دانش کارکنان، دانش بازار) تاثیر مثبت ومعنی داری بر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری ( اعتماد، احساس امنیت، رضایت) دارند و همچنین ابعاد یاد شده بر وفاداری نیز تاثیر مثبت و معنیداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.