مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان، سبک رهبری بر ارزش ویژه نام تجاری(مورد مطالعه :بانک ملت شهر اصفهان )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان، سبک رهبری بر ارزش ویژه نام تجاری(مورد مطالعه :بانک ملت شهر اصفهان ) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان، سبک رهبری بر ارزش ویژه نام تجاری(مورد مطالعه :بانک ملت شهر اصفهان )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان، سبک رهبری بر ارزش ویژه نام تجاری(مورد مطالعه :بانک ملت شهر اصفهان )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان، سبک رهبری بر ارزش ویژه نام تجاری(مورد مطالعه :بانک ملت شهر اصفهان ) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
نام و نشان تجاری برای هر شرکت از اهمیت زیادی برخوردار است و ایجاد و حفظ موقعیت مناسب آن در اذهان مشتریان یکی از اهداف مهم بازاریابان می باشد. از طرف دیگر، موسسات و سازمان ها، نهادهایی هستند که فلسفه وجودی آنها نیاز جامعه و عامه مردم می باشد. بر این اساس یکی از وظایف مدیران سازمان ها در محیط امروزی، مسائل اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان است. علاوه بر این، بحث رهبری و نقش آن در فعالیت های سازمان از سابقه ای طولانی برخورداراست و تا کنون مورد بررسی و بحث صاحب نظران مختلفی قرار گرفته است. با توجه به آنچه که گفته شد، هدف این پژوهشبررسی ارتباط سبک رهبری، مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزش ویژه نام و نشان تجاری در بانک ملت شهر اصفهان می باشد. جامعه آماری پژوهش کارکنان شاغل در شعب مختلف بانک ملت شهر اصفهان در نظر گرفته شده است. حجم نمونه آماری بااستفاده از فرمول کوکران برابر با ۱۴۶ نفر تعیین گردید. برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش از پرسشنامه استاندارد استفادهگردید. برای تعیین روایی محتوا ، با اساتید راهنما و مشاور در رابطه با سوالات پرسشنامه، مشورت های لازم صورت گرفت. ۰ به دست آمد که بیانگر پایایی مناسب سؤالات و همچنین / مقادیر ضریب آلفای کرونباخ متغیرهای پژوهش بالاتر از ۷پرسشنامه است. آزمون های آماری مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش شامل کولموگروف- اسمیرنوف، تحلیل عاملی تاییدی، تحلیل مسیر، رگرسیون چندگانه خطی، میانگین یک جامعه، تفاوت میانگین دو جامعه و تحلیلواریانس است. نتایج به دست آمده از پژوهش نشان می دهد که رهبری مبادله ای و تحول آفرین از ارتباطی مثبت بامسئولیت اخلاقی و فداکاری بانک ملت شهر اصفهان برخوردار هستند. همچنین مسئولیت اخلاقی و فداکاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری در بانک ملت شهر اصفهان تاثیری مثبت داشت. نهایتا نتایج به دست آمده تایید کننده رابطه مثبت رهبری مبادله ای و تحول آفرین با ارزش ویژه نام تجاری در بانک ملت شهر اصفهان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.