مقاله ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در شک گرایی نسبت به تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در شک گرایی نسبت به تبلیغات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در شک گرایی نسبت به تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در شک گرایی نسبت به تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در شک گرایی نسبت به تبلیغات :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در این مقاله ضمن تشریح شک گرایی نسبت به تبلیغات، عوامل تأثیرگذار بر این مفهوم مشخص شده و همچنین پیامدهای شک گرایی در بازار مشخص خواهد شد. با افزایش بی اعتمادی مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات پیرو افزایش ابزارهای تبلیغاتی، شک گرایی مشتریان نیز در حال افزایش است و لذا موضوع شک گرایی نسبت به تبلیغات در این زمان عنوان می گردد. در این مقاله بیان شده است که عواملی چون دید منفی نسبت به مسئولیت اجتماعی شرکتها، انعطاف پذیری به اطلاعات منفی، انصاف، تبلیغات شفاهی که از جمله مولفه های شک گرایی نسبت به تبلیغات بوده و عواملی از قبیل جنسیت، سن، محتوای تبلیغاتی، صداقت، ارزشمندی و ; را می توان به عنوان عوامل تأثیر گذار معرفی نمود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.