مقاله اثربخشی تکالیف الکترونیکی در یادگیری ویادداری درس ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثربخشی تکالیف الکترونیکی در یادگیری ویادداری درس ریاضی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی تکالیف الکترونیکی در یادگیری ویادداری درس ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی تکالیف الکترونیکی در یادگیری ویادداری درس ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی تکالیف الکترونیکی در یادگیری ویادداری درس ریاضی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی تکالیف الکترونیکی در میزان یادگیری و یادداری درس ریاضی است. این مطالعه به صورت نیمه تجربی با طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه آزمایش و گواه می باشد بدین منظور تعداد ۱۱۲ نفر از دانش آموزان دخترپایه هشتم منطقه ۵ تهران، به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش وگواه در معرض ارائه تکالیف الکترونیکی وتکالیف مداد – کاغذی قرار گرفتند، داده ها به وسیله برگزاری آزمون در سه مرحله پیش آزمون ، پس آزمون برای سنجش یادگیری ، پس آزمون برای سنجش یادداری جمع آوری گردید. شیوه تدریس در دو گروه یکسان انجام شد اما ارائه تکلیف برای سه فصل از کتاب ریاضی هشتم ، بهصورت متفاوت الکترونیکی و مداد- کاغذی صورت گرفت. مدت دوره چهار ماه به طول انجامید. در طول این مدت گروه گواهتکالیف خود را بصورت مداد- کاغذی انجام دادند. همچنین تکالیف با توجه به نظریات یادگیری ویادداری طراحی گردید در این مطالعه از روشهای آماری توصیفی و استنباطی تحلیل کواریانس جهت تجزیه تحلیل اطلاعات در بسته نرم افزاریSPSS نسخه ۱۱ استفاده شده است. جهت کنترل پیشرفت یادگیری ویادداری در دانش آموز ان، قبل از تدریس مباحث مورد نظر ، پیش آزمون و در انتهاپس آزمون برگزار شد . داده ها با آزمون کواریانسANCOVA برای بررسی فرضیه اصلی پژوهش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نتایج به دست آمده از آزمون کواریانس با اطمینان ۱۵ درصد فرضیه اصلی پژوهش را مبنی بر موثرتر بودن تکالیف الکترونیکی برافزایش یادگیری ویادداری را نسبت به تکالیف مداد- کاغذی تایید کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.