مقاله بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید اینترنتی خدمات بیمه (مورد مطالعه: شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه تجارت الکترونیکی به ابزاری حیاتی در انجام کسب و کار تبدیل شده است و فرصت هایی که ارایه می کند به هیچ عنوان در اشکال سنتی آن وجود نخواهد داشت. اعتماد مشتریان یکی از فاکتور های کلیدی و از عناصر اصلی موفقیت در تجارت الکترونیکی است و بسیاری از صاحب نظران، رمز موفقیت در تجارت الکترونیک را میزان اعتماد و اطمینان مشتریان به این پدیده عنوان می نمایند. استفاده از روش های مناسب بازاریابی تأثیر به سزایی بر ایجاد تمایل در افراد به استفاده از خرید خدمات بیمه دارد و یکی از ابعاد به کارگیری فناوری اطلاعات، استفاده از تجارت الکترونیک در فرآیند بازاریابی می باشد. به جهت اهمیت موضوع، در تحقیق پیش رو، به بررسی تأثیر اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک بر خرید خدمات بیمه در شعب بیمه ایران در استان مازندران می پردازیم.تحقیق حاضر برحسب هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی از نوع پیمایشی بوده و روش تجزیه و تحلیل داده ها، از نوع همبستگی و معادلات ساختاری محسوب می گردد. به این منظور، بر اساس نمونه گیری به صورت تصادفی، نمونه ای معادل ۴۰۰ نفر از مشتریان انتخاب شده و با استفاده از پرسش نامه محقق ساخته ۲۰ سؤالی اقدام به جمع آوری اطلاعات گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزارهای SPSS 21 و LISREL 8.8 استفاده شده و نتایج حاصل، نشان می دهد که اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیک، تأثیر معناداری بر خرید خدمات بیمه در شعب منتخب بیمه ایران در استان مازندران داشته است؛ و ابعاد تأثیر آن به لحاظ شدت و اهمیت به ترتیب عبارتند از: عوامل شرکتی ، عوامل زیرساختی و عوامل فردی .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.