مقاله بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان می باشد. این پژوهش ازنظر نوع هدف،کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از نوع همبستگی بوده که در نیمه اول سال ۱۳۹۳ انجام شده است.روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می باشد. تعداد اعضای جامعه آماری ۱۵۵ نفر و اندازه نمونه ۱۰۶ نفر می باشند. برای تجزیه وتحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار SPSS از آزمونهای کولموگروف – اسمیرنوف و ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. این تحقیق شامل دو فرضیه اصلی و ده فرضیه فرعی است. نتایج حاصل از فرضیات اصلی نشان داد که در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان بین سبک رهبری تحول آفرین با فراموشی سازمانی هدفمند و همچنین بین سبک رهبری تحول آفرین با یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان آین سازمان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.همچنین نتایج حاصل از فرضیه های فرعی نیز نشان داد بین مولفه های سبک رهبری تحول آفرین (ویژگی های آرمانی ، رفتارهای آرمانی، انگیزش الهام بخش، ترغیب ذهنی ، ملاحظات فردی) با فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. تفاوت معنی داری بین فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی از دیدگاه کارکنان مردان و زنان مشاهده نگردید.همچنین نتایج حاصل از رگرسیون پسرو نشان داد که دو بعد ویژگی های آرمانی و ملاحظات فردی بیشترین تاثیر را بر فراموشی سازمانی هدفمند و یادگیری سازمانی کارکنان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.