مقاله ارائه یک مدل افزایش اعتماد و شهرت حساس به زمنیه در سیسم های تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۱۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک مدل افزایش اعتماد و شهرت حساس به زمنیه در سیسم های تجارت الکترونیک دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک مدل افزایش اعتماد و شهرت حساس به زمنیه در سیسم های تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مدل افزایش اعتماد و شهرت حساس به زمنیه در سیسم های تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک مدل افزایش اعتماد و شهرت حساس به زمنیه در سیسم های تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
مدلهای محاسباتی بیشماری برای محاسبه ارزش اعتماد ارائه شده اند که هر یک مشخصه های مختلفی را مطابق با کاربرد موردنظر در نظر گرفته اند. در مدل ارائه شده پارامترهای زمان، وزن رتبه و شباهت معنایی جهت محاسبه ارزش اعتماد مورد استفاده قرار گرفته است. در این مقاله با تعاریف مفاهیم اعتماد، آنتولوژی، زمینه و چگونگی مدل نمودن اطلاعات زمینه، فضای انجام تراکنش بهتر و مطابق با پیچیدگی های محیط مدل شده است تا محاسبه ارزش اعتماد با دقت بیشتری انجام پذیرد. مدل اعتماد و شهرت با درنظر گرفتن زمینه به عنوان سرویس و زمان و مشخصه های مختلف دیگر مانند وزن رتبه توسعه داده شده است. در سرویس در نظر گرفته شده همه خدماتی که فروشنده مربوطه ارائه می دهد در قالب یک ساختار سلسله مراتبی چیده شده و از شباهت بین سرویس ها برای محاسبه دقیق تر مقدار اعتماد در یک سرویس و تعمیم داده های تراکنشی آن سرویس به سایر سرویس های مشابه در همان فروشنده بسته به میزان شباهت آن درو سرویس استفاده شده است. روش مشابهت سرویس پس از مقایسه بین روشهای محاسبه مشابهت و ارزیابی آن ها مطابق با حوزه مورد نظر انتخاب گردیده است. وزن رتبه نیز بر اساس شبکه اعتماد کاربران و شهرت غیر مستقیم آنها محاسبه می گردد. سپس بر اساس میانگین گیری وزنی همه تراکنشهای انجام شده را به نسبت مشابهت سرویس آنها با سرویس فعلی در محاسبه وارد نموده و تاثیر وزن مشخصه های زمان و رتبه بسته به شرایط محیط مربوطه در مدل وارد می شود. در فرمول پیشنهادی برای محاسبه اعتماد پس از مقایسه با سیستم های فعلی سنجش اعتماد ارائه شده برای سایت های تجارت الکترونیک به طور میانگین حدود %۴۳ افزایش دقت در محاسبه اعتماد بدست آمده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.