مقاله ارزیابی عناصرتبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده ازمدل آیکا (AICCA) مطالعه موردی: بانک کشاورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عناصرتبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده ازمدل آیکا (AICCA) مطالعه موردی: بانک کشاورزی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عناصرتبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده ازمدل آیکا (AICCA) مطالعه موردی: بانک کشاورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عناصرتبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده ازمدل آیکا (AICCA) مطالعه موردی: بانک کشاورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عناصرتبلیغات تلویزیونی بر جذب مشتریان با استفاده ازمدل آیکا (AICCA) مطالعه موردی: بانک کشاورزی :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
تبلیغات به عنوان یکی از سرفصل های اصلی در اقتصاد محسوب می شود یک ابزار مهم ترویج بازاریابی برای سازمانها در محیط رقابتی امروز لذا داشتن استراتژی در تدوین اهداف تبلیغاتی لازمه یک سازمان پویاست. اهمیت تبلیغات پخشی در ایران با توجه به علائق مصرف کنندگان به این رسانه می تواند اهمیت تبلیغات تلویزیونی را افزایش دهد . در این پژوهش ما به بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی در حوزه خدمات بانک کشاورزی در شهر کرج پرداخته ایم با توجه به مدل آیکا جهت بررسی اثربخشی این نوع تبلیغات یافته های پژوهش نشان داد تبلیغات تلویزیونی بر روی کلیه عناصر مدل آیکا تاثیر گذار هستند این پژوهش تحقیقی است کاربردی و پیمایشی که در آن از ابزار پرسشنامه استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.