مقاله دستیابی به عملکرد برتر در سازمان های کوچک و متوسط : نقش فراگیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله دستیابی به عملکرد برتر در سازمان های کوچک و متوسط : نقش فراگیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله دستیابی به عملکرد برتر در سازمان های کوچک و متوسط : نقش فراگیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دستیابی به عملکرد برتر در سازمان های کوچک و متوسط : نقش فراگیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله دستیابی به عملکرد برتر در سازمان های کوچک و متوسط : نقش فراگیر قابلیت های نوآوری و بازاریابی :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
روش های بهبود عملکرد سازمان جهت موفقیت در بازار همواره مورد نظر پژوهشگران و مدیران سازمان ها بوده است ، در این میان نگرش به قابلیت ها و تاثیر آنها بر عملکرد سازمان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است . از بین قابلیت ها ، قابلیت های نوآوری و بازاریابی جهت ایجاد مزیت رقابتی و عملکرد برتر بازاریابی نقش حیاتی را ایفا میکنند،با این وجود تحقیقات اندکی به بررسی این قابلیت ها و نقش ترکیبی آن ها بر عملکرد سازمان پرداخته اند . مطالعه پیش رو نگاهی جامع تر به بررسی سهم نسبی قابلیت های نوآوری و بازاریابی ، نقش مکمل آنها و قابلیت های پشتیبان بازاریابی در عملکرد سازمان داشته است. این پژوهش با رویکرد منبع محور بر ۱۰۰ سازمان کوچک و متوسط تولیدی واقع درشهرک های صنعتی استان مرکزی بیان میدارد که قابلیت های نوآوری و بازاریابی به طور مثبت و معنی داری با عملکرد سازمان مرتبط هستند و از سوی دیگر این قابلیتها در تعامل با یکدیگر به ایجاد سینرجی برای دستیابی سازمان به عملکرد برتر یاری میرسانند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.