مقاله نقش انگیزش مصرف ورزش در ایجاد شناخت تیم در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش انگیزش مصرف ورزش در ایجاد شناخت تیم در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش انگیزش مصرف ورزش در ایجاد شناخت تیم در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش انگیزش مصرف ورزش در ایجاد شناخت تیم در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش انگیزش مصرف ورزش در ایجاد شناخت تیم در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف: هدف پژوهش حاضر، تعیین نقش انگیزش مصرف ورزش در ایجاد شناخت تیم در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران بود. روش شناسی: این تحقیق از لحاظ هدف، تحقیقی کاربردی و از منظر گردآوری داده ها تحقیقی پیمایشی و از نوع همبستگی است. جلمعه آماری این تحقیق شامل تمام تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۳۹۳ بود. با استفاده از فرمول کوکران ۷۷۹ نفر به عنوان نمونه از بین تماشاگران چهار تیم در سطوح متفاوت جدول مسابقات انتخاب شدند.. ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه های انگیزش مصرف ورزش تریل و جیمز (۲۰۰۱) و شناخت تیم ون و برنسکومب (۱۹۹۳) بود که روایی صوری و محتوایی آن توسط اساتید متخصص و تحلیل اکتشافی برسی و پایایی ابزار با استفاده از روش آلفای کرونباخ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون، رگرسیون و الگویابی معادلات ساختاری استفاده شد.یافته ها: نتایج تحقیق نشان داد، بین انگیزه حضور در ورزش و شناخت تیم رابطه معنی داری وجود دارد (۰۱/0P<). انگیزه های وابستگی به تیم، هیجان و مهارت انگیزه هایی هستند که بر شناخت تیم تماشاگران اثرگذار هستند که در این میان نقش وابستگی به تیم و هیجان بیشتر و معنی دار می باشند.نتیجه گیری: لازم است بازاریابان و مدیران تیم های ورزشی برای کسب درآمد بیشتر به انگیزه های تماشاگران و همچنین نقش شناخت تیم در تغییر این انگیزه ها توجه کنند و برنامه های افزایش شناخت تیم تماشاگران و هواداران را در برنامه جذب تماشاگران بکار گیرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.