مقاله مکانیابی واحدهای خرید خاص و بلندمدت، مانند فروشگاههای زنجیره ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مکانیابی واحدهای خرید خاص و بلندمدت، مانند فروشگاههای زنجیره ای دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مکانیابی واحدهای خرید خاص و بلندمدت، مانند فروشگاههای زنجیره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مکانیابی واحدهای خرید خاص و بلندمدت، مانند فروشگاههای زنجیره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مکانیابی واحدهای خرید خاص و بلندمدت، مانند فروشگاههای زنجیره ای :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه با پیشرفت روز افزون علم و فناوری و گسترش بازار و بازاریابی افزایش سهم دیگر علوم و حرفه ها در این زمینه یک حقیقتی انکار ناپذیر است که از میان آن حرفه ها معماری می تواند نقش اساسی را در بهبود موارد فوق داشته باشند.یکی از موضوعات مهم در این حرفه بحث مکان یابی می باشد که باید به طور خاص مد نظر قرار گیرد همان طور که ذکر شد حرفه ی معماری می تواند مانند سایر حرفه ها باید با بکارگیری علم دیگر اقدام به حل مسائلی از قبیل مکانیابی کند یعنی یک معمار می تواند فقط به مسائلی خاص توجه نموده و به کار ببندد بلکه باید با در نظر گرفتن سایر عوامل تصمیم درست را اخذ نماید.این مقاله یک بینش کلی بر مطالعات پیشین که تاکیدشان بر عوامل تاثیر گذار بر عملکرد فروشگاه است را فراهم می کند.عملکرد فروشگاه توسط معیارهای گوناگون از قبیل فروش فروشگاه سهم بازار حمایت خرده فروشی تردد فروشگاه سود فروشگاه و مواردی از این قبیل ارزیابی شده است. قصد این تحقیق این است که:۱_معیارهای انتخاب مکان فروشگاه را طبقه بندی کند.۲_برای محققان،یک مدل نظری را بر تحقیقات آینده که متمایلند عملکرد فروشگاه را بررسی کنن فراهم کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.