مقاله رابطه بین پیاده سازی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش در سازمان های خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین پیاده سازی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش در سازمان های خدماتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین پیاده سازی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش در سازمان های خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین پیاده سازی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش در سازمان های خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین پیاده سازی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش در سازمان های خدماتی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در این پژوهش، مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش با هم تلفیق شده است و پیشبرد و فرهنگ پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های خدماتی بررسی گردیده و اینکه چه نوع ارزش گذاری در این رابطه ترکیب شده و ارتباط آنها با استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت دانش و اجرای این عملکرد در تجارت و بازاریابی سازمان های خدماتی چگونه است. در این پژوهش برای مدیریت دانشو مدیریت کیفیت جامع از پرسش نامه استفاده شده است که در آن از ۱۰ فرضیه استفاده کرده ایم. در نتیجه ی این آنالیزها، اهمیت آماری موضوع کشف شده است و از مدیریت کیفیت جامع و بهره گیری ازISO 9000نتیجه ی بهتری را نسبت به میزان دانش از مشتریان و کارمندان سازمان در اشاعه دانش،فرایند کیفیت، فرهنگ کیفیت و عملکردکیفیت نسبت به آنهایی که فرایند کیفیت را پیاده سازی نکرده اند را بررسی کردیم و به این نتیجه دست یافتیم که پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع در سازمان های خدماتی سبب می گردد که مدیریت دانش با اثربخشی بالاتری در سازمان ها اجرا و بکار گرفته شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.