مقاله تحلیل رفتار خرید مشتریان بیمه با استفاده از RFM و روش های داده کاوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل رفتار خرید مشتریان بیمه با استفاده از RFM و روش های داده کاوی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل رفتار خرید مشتریان بیمه با استفاده از RFM و روش های داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رفتار خرید مشتریان بیمه با استفاده از RFM و روش های داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل رفتار خرید مشتریان بیمه با استفاده از RFM و روش های داده کاوی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
شرایط رقابتی کسب وکارها و هزینه های جذب مشتریان سازمان ها را بر آن داشته تا در صدد تحلیل داده های مشتریان و استخراج دانش از آنها باشند تا از این طریق بتوانند به حفظ و بهبود وفاداری مشتریان باارزش خود دست یابند. بسیاری از شرکت های خدماتی، از پایگاه داده مشتریان خود برای تحلیل رفتار خرید مشتریان و ایجاد استراتژی های بازاریابی استفاده می کنند. یکی از مدل های رایج تحلیل رفتار و الگوی خرید مشتریان مدل RFM می باشد. این مدل بر مبنای سه مشخصه ی تأخر، تکرار و حجم پولی خرید، مشتریان را بررسی می کند. این تحقیق به تحلیل رفتار خرید و استخراج دانش از مشتریان بیمه بر مبنای مدل RFM پرداخته است. پس از معرفی مشخصه های مدل RFM، وزن هر یک از مشخصه های این مدل با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی تعیین شده است. سپس خوشه بندی کا- میانگین و خوشه بندی دومرحله ای برای بخش بندی مشتریان استفاده شده است. در گام بعد، دو روش خوشه بندی مقایسه شده و روش خوشه بندی انتخاب شده است. پس از آن، بخش های ایجاد شده از مشتریان بر اساس ارزش، رتبه بندی شده و مورد بررسی قرار گرفتند. برای انجام این تحقیق از داده های مربوط به مشتریان بیمه بدنه اتومبیل یک شرکت بیمه خصوصی استفاده شده است. نتایج این تحقیق می تواند توسط شرکت های بیمه و شرکت های خدماتی برای متمایزسازی مشتریان، ارتقای سیاست گذاری های بازاریابی و تخصیص بهینه منابع مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.