مقاله تاثیر ضریب اصطکاک بر لغزش جانبی اجسام الاستیک غلطان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ضریب اصطکاک بر لغزش جانبی اجسام الاستیک غلطان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ضریب اصطکاک بر لغزش جانبی اجسام الاستیک غلطان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ضریب اصطکاک بر لغزش جانبی اجسام الاستیک غلطان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ضریب اصطکاک بر لغزش جانبی اجسام الاستیک غلطان :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
نیروهای خزشی از جمله نیروهای ناشی از اندرکنش چرخ و ریل قطار می باشند که تاثیر زیادی بر پایداری و هدایت قطار و همچنین سایش ریلدارند. این نیروها دارای انواع طولی، جانبی و دورانی بوده و به عوامل مختلف نظیر ضریب خزش، ضریب اصطکاک و توزیع تنش های عمودی روی سطح تماس وابسته هستند. لذا در این تحقیق نیروی خزش که عامل اصلی لغزش جانبی اجسام غلطان است، به ازای ضریب اصطکاک های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد. در این مسئله سطح تماس به دو ناحیه چسبنده و لغزنده تفکیک می شود که محل منحنی ممیز این نواحی نیز مجهول می باشد. با معرفی یک پروفیل مناسب برای منحنی ممیز و جابجا کردن آن روی سطح تماس تا برقراری شرایط مرزی، محل دقیق منحنی ممیزبدست می آید. بدین منظور با تفکیک سطح تماس به المان های مستطیلی و مثلثی خطی، معادلات حاکم به دستگاه چند معادله چند مجهولیخطی تبدیل می شوند که با حل آنها مقادیر تنش مماسی و نیروی خزش جانبی بدست می آید. برنامه کامپیوتری بر این اساس نوشته شده استکه نتایج حاصل از آن با نتایج کالکر مقایسه می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.