مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش عملکرد مدیریت توسعه محصولات جدید در صنعت خودروی ایران و رتبه بندی عوامل با تکنیک TOPSIS :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
فرآیند تولید وتوسعه محصول جدید تا این زمان اینگونه دستخوش تغییر و تحول نبوده است. رشد سریع تکنولوژی، افزایش ریسک پذیری و مخاطره در بازارهای جهانی و تغییرات روزافزون در نیازهای مشتریان، تیم های توسعه محصول جدید را با فشارهای روزافزونی جهت کاهش هزینه ها، کاهش چرخه زمان تولید، با حفظ کیفیت مناسب و قابلیت اطمینان بالا مواجه یافته است، به طوری که توجه به استراتژی های چابک سازی را در فرآیند تولید مطرح ساخته اس ت. لذا سنجش عملکردمدیریت توسعه محصولات جدید از ضروریات شرکت ها می باشد. در این پژوهش سعی بر این شده است که صنعت خودرویایران در چهاربعد فرآیندی، سازمانی، راهبردی و تجاری سازی مورد سنجش عملکرد قرار گیرد . و جهت انجام این پژوهش چهار شرکت بزرگ خودروسازی ایران از جمله، ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو و بهمن به عنوان مورد کاوی انتخاب گردیدند،ضمنا این پژوهش با استفاده از نظر خبرگان صنعت خودرو و همچنین یافته ها در پژوهش های قبلی، انجام گرفته است . و جهت الویت بندی معیارهای مورد نظر از تکنیک تاپسیس و نظر خبرگان استفاده شده است. در نهایت، یافته های این پژوهش % حاکی از این بود که، با توجه به اینکه صنعت خودروی ایران در بعد فرآیندی با ۵۴۹۴ % رتبه اول و در بعد سازمانی با ۵۰۵۵ رتبه دوم را از نظر سطح عملکرد واقعی نسبت به ابعاد دیگرمدیریت توسعه محصولات جدید، را دارد . و در ابعاد راهبردی و تجاریسازی به ترتیب، رتبه های سوم و چهارم را نسبت به ابعاد دیگر مدیریت توسعه محصولات جدید، کسب نموده است، و لذا در انتهای مقاله نیز پیشنهاداتی جهت ارتقا سطح موجود عوامل مدیریت توسعه محصولات جدید صنعت خودروی ایران ارایه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.