مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
مسئله تبلیغات یکی ازچالش برانگیزترین مباحث تحلیلهای متون رسانه ای درجهان مدرن است این که ورای تبلیغ کالا وکسب سود آگهی تجاری درپی بیان چه حرف و برانگیختن چه حسی درادمی است دغدغه ی تحلیل گران متون رسانه ای و به ویژه تبلیغات است اما یکی ازچالش برانگیزترین موضوعات دربحث تبلیغات مسئله بازنمایی زن دراگهی ها و تبلیغات تجاری است بیشترمحققان و اندیشمندان حوزه ی رسانه معتقدند که امروزه رسانه ها نه تنها برمسائل جنسیتی و بازنمایی ابزار گونه ی زنان تاکید دارند بلکه درپی قوت بخشیدن به تقسیم کارجنسیتی درخانواده و تاکید برکلیشه های سنتی زنانگی ومردانگی هستند این مقاله تلاش می کند با سیری درتحقیقات انجام شده دراین راستا صحت و سقم این ادعا را تاحدی اثبات کرده و یاحداقل کفه ی سنگین ترترازوی این احتمال را بیابد روش انجام این تحقیق روش کتابخانه ای است هرچند ازتحلیل های محقق نیزعاری نمی باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.