مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازنمایی و روانشناسی زن در رسانه :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:

مسئله تبلیغات یکی ازچالش برانگیزترین مباحث تحلیلهای متون رسانه ای درجهان مدرن است این که ورای تبلیغ کالا وکسب سود آگهی تجاری درپی بیان چه حرف و برانگیختن چه حسی درادمی است دغدغه ی تحلیل گران متون رسانه ای و به ویژه تبلیغات است اما یکی ازچالش برانگیزترین موضوعات دربحث تبلیغات مسئله بازنمایی زن دراگهی ها و تبلیغات تجاری است بیشترمحققان و اندیشمندان حوزه ی رسانه معتقدند که امروزه رسانه ها نه تنها برمسائل جنسیتی و بازنمایی ابزار گونه ی زنان تاکید دارند بلکه درپی قوت بخشیدن به تقسیم کارجنسیتی درخانواده و تاکید برکلیشه های سنتی زنانگی ومردانگی هستند این مقاله تلاش می کند با سیری درتحقیقات انجام شده دراین راستا صحت و سقم این ادعا را تاحدی اثبات کرده و یاحداقل کفه ی سنگین ترترازوی این احتمال را بیابد روش انجام این تحقیق روش کتابخانه ای است هرچند ازتحلیل های محقق نیزعاری نمی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.