مقاله بررسی تاثیر همزمان وزن محور و سرعت حرکت خودرو بر رفتار خزشی مخلوطهای آسفالتی بر اساس مدلهای آزمایشگاهی – تجربی توسط آزمایش بارگذاری تکرار شونده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر همزمان وزن محور و سرعت حرکت خودرو بر رفتار خزشی مخلوطهای آسفالتی بر اساس مدلهای آزمایشگاهی – تجربی توسط آزمایش بارگذاری تکرار شونده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر همزمان وزن محور و سرعت حرکت خودرو بر رفتار خزشی مخلوطهای آسفالتی بر اساس مدلهای آزمایشگاهی – تجربی توسط آزمایش بارگذاری تکرار شونده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر همزمان وزن محور و سرعت حرکت خودرو بر رفتار خزشی مخلوطهای آسفالتی بر اساس مدلهای آزمایشگاهی – تجربی توسط آزمایش بارگذاری تکرار شونده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر همزمان وزن محور و سرعت حرکت خودرو بر رفتار خزشی مخلوطهای آسفالتی بر اساس مدلهای آزمایشگاهی – تجربی توسط آزمایش بارگذاری تکرار شونده :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
مطالعه حاضر به ارزیابی خرابی شیارشدگی در سرعتهای مختلف، بر پایه روش مکانیستیک – تجربی MEPDG AASHTO می پردازد. به این منظور ۲۱ نمونه مخلوط آسفالتی گرم با دانه بندی شماره ۵ نشریه ۱۳۲ ساخته شد. نمونه ها در دمای ۵۵ درجه سانتیگراد، تحت تنش های ۲۱۱ و ۱۱۱ کیلوپاسکال، در ۳ زمان مختلف بارگذاری طبق پیشنهاد NCHRP 9-19 و British DD 226 مورد آزمایش قرار گرفتند. بر اساس تحلیل صورت گرفته بر روی نتایج حاصل از آزمایشات مشاهده شد افزایش زمان بارگذاری و افزایش تنش تاثیرات متقابلی در رشد خرابی خزشی روسازی های آسفالتی می باشند. تحلیل نتایج بدست آمده نشان میدهد که در شرایط ثابت اعمال بار تنش و سرعت حرکت خودرو ثابت با دمای بارگذاری ۵۵ درجه و کاهش زمان بارگذاری از ۲۱۱ به ۲۱۱۱ میلی ثانیه در سطح تنش ۲۱۱ کیلوپاسکال کاهشی ۸۹ % و در سطح تنش ۱۱۱ کیلوپاسکال کاهشی ۵۲ % مشاهده می گردد. این اختلاف شدید بیان کننده این موضع می باشد که عبور خودرو های سبک با سرعت بالا تخریب قابل توجهی در روسازی ایجاد نمی کند. همچنین با کاهش همزمان زمان بارگذاری از ۲۱۱۱ میلی ثانیه به ۲۱۱ میلی ثانیه و افزایش بار محوری از ۲۱۱ به ۱۱۱ کیلوپاسکال میزان نرخ تغییرات کرنش پلاستیک ۲۳ % کاهش می یابد که نشان دهنده تاثیر مثبت افزایش سرعت می باشد. به عبارتی افزایش سرعت حرکت خودرو میزان نرخ خرابی ناشی از تغییرشکل ماندگار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.