مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد معلمان زن در مدارس دوره متوسطه شهرستان نقده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد معلمان زن در مدارس دوره متوسطه شهرستان نقده دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد معلمان زن در مدارس دوره متوسطه شهرستان نقده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد معلمان زن در مدارس دوره متوسطه شهرستان نقده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد معلمان زن در مدارس دوره متوسطه شهرستان نقده :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
موضوع تحقیق حاضر بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد معلمان زن در مدارس شهرستان نقده می باشد.نوع روش تحقیق با توجه به جامعه آماری و موضوع تحقیق از روش همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیهدبیران زن در سال تحصیلی ۱۳۹۲ در مدارس شهرستان نقده می باشند که به تعداد حدود ۱۲۰۰ هزار نفر می باشد.نمونه آماری تحقیق حاضر با استفاده از روش نمونه گیری ساده تصادفی با توجه به فرمول کوکران انتخاب شدند که تعداد ۱۰۰ نفر از معلمانزن به طور تصادفی انتخاب شدند.ابزار جمع آوری اطلاعات ۱- پرسشنامه مدیریت دانش ۲- پرسشنامه عملکرد معلمان.با توجهبه تجزیه و تحلیل اماری نتایج زیر حاصل شد. بین تشخیص دانش با کل مولفه های عملکرد فردی رابطه مثبت و معنی داری وجود داردP=0/0001 بین تحصیل دانش با کل مولفه های عملکرد فردی رابطه مثبت و معنی داری وجود داردP=0/0001 و میزان اشتراک۰/۴۷ می باشد، و بین بکارگیری دانش با کل مولفه های عملکرد فردی رابطه مثبت و معنی داری وجود داردP=0/0001 و میزان اشتراک ۴۸ / می باشد و بین اشتراک دانش , توسعه دانش و نگهداری دانش با کل مولفه های عملکرد فردی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد P=0/0001 و میزان اشتراک ۰/۹۷ می باشد توان آماری در هر شش مورد نیز۰/۹۹ می باشد. با توجه به نتایج حاصله بیشترین مقدار شامل اشترک دانش ,توسعه دانش , نگهداری دانش ۰/۹۷ می باشد و کمترین ان شامل تشخیص دانش وتحصیل دانش۰/۶۲و۰/۴۷ می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.