مقاله بررسی نقش سواد رسانه ای و استفاده از فضای مجازی بر سرمایه اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی مطالعه موردی دانشجویان پیام نور مرکز دولت آباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش سواد رسانه ای و استفاده از فضای مجازی بر سرمایه اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی مطالعه موردی دانشجویان پیام نور مرکز دولت آباد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش سواد رسانه ای و استفاده از فضای مجازی بر سرمایه اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی مطالعه موردی دانشجویان پیام نور مرکز دولت آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش سواد رسانه ای و استفاده از فضای مجازی بر سرمایه اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی مطالعه موردی دانشجویان پیام نور مرکز دولت آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش سواد رسانه ای و استفاده از فضای مجازی بر سرمایه اجتماعی در بین کاربران فضای مجازی مطالعه موردی دانشجویان پیام نور مرکز دولت آباد :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:

این تحقیق به بررسی نقش سوادرسانه ای و استفاده ازفضای مجازی برسرمایه اجتماعی دربین کاربران فضای مجازی درمیان دانشجویان دانشگاه پیام نوردولت آباد پرداخته است فرضیه های تحقیق ازتئوریهای بوردیو ، پاتنام /هاروی ، و پاتر و نیز پژوهشهای صورت گرفته شده اند این تحقیق به روش پیمایشی و بااستفاده ازابزار پرسشنامه برروی ۳۸۵ نفر ازدانشجویان دانشگاه پیام نورمرکز دولت آباد انجام شده است افراد نمونه به روش نمونه گیری طبقه ای متناسب و تصادفی ساده انتخاب شدند یافته های توصیفی تحقیق نشان داد که سرمایه اجتماعی و سطح سوادرسانه ای دانشجویان متوسط به بالا بوده است اما میزان استفاده دانشجویان ازفضای مجازی بالا بوده است همبستگی بین متغیرها نیز نشان داد که متغیرهای سطح سواد رسانه ای و استفاده ازفضای مجازی با سرمایه اجتماعی دانشجویان رابطه مستقیم و معنی داری داشته اند همچنین هر سه بعد سواد رسانه ای یعنی بعد دسترسی سواد رسانه ای بعدارزشیابی سواد رسانه ای و بعد استفاده سواد رسانه ای دانشجویان با سرمایه اجتماعی آنها رابطه مستقیم و معنی داری داشته اند که قوی ترین همبستگی مربوط به بعداستفاده ازرسانه ها بوده است مدل تحلیل مسیر هم نشان میدهد که دومتغیر سوادرسانه ای و استفاده ازفضای مجازی ۲۳ درصد ازتغییرات سرمایه اجتماعی دانشجویان را تبیین می کنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.