مقاله مطالعه ی جامعه شناختی رابطه ی سرمایه فرهنگی خانواده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال تحصیلی ۱۳۹۱_۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه ی جامعه شناختی رابطه ی سرمایه فرهنگی خانواده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال تحصیلی ۱۳۹۱_۹۲ دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ی جامعه شناختی رابطه ی سرمایه فرهنگی خانواده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال تحصیلی ۱۳۹۱_۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی جامعه شناختی رابطه ی سرمایه فرهنگی خانواده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال تحصیلی ۱۳۹۱_۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ی جامعه شناختی رابطه ی سرمایه فرهنگی خانواده و موفقیت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان دورود در سال تحصیلی ۱۳۹۱_۹۲ :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:

هدف ازانجام پژوهش حاضرسنجش و براورد تاثیر سرمایه فرهنگی خانواده برموفقیت ت حصیلی دانش اموزان پسرمقطع متوسطه شهرستان دورود درسال تحصیلی ۱۳۹۱-۹۲ می باشد دراین رابطه مقطع متوسطه که پیونددهنده دانش اموزان به تحصیلات اکادمیک و دانشگاهی است انتخاب شده است همچنین باتوجه به مبانی نظری حوزه ی جامعه شناسی اموزش وپرورش به ویژه رویکرد بوردیو نسبت به نقش سرمایه فرهنگی درموفقیت های تحصیلی که مساله درخورتوجه جامعه شناسی اموزش وپرورش درایران می باشد تدوین گردیده است روش تحقیق روش پیمایشی و جامعه اماری مشتمل بر۲۵۵۵ دانش اموزپسرمقطع متوسط شهرستان دورود می باشد که تعداد ۳۳۵ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند و ابزار جمع اوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته است که حاوی ۴۸سوال می باشد به منظور تجزیه و تحلیل داده ها ازرگرسیون خطی ساده ازمون دوربین – واتسون ازمون t استیودنت برای دوگروه مستقل ازمون میانگین و سطح معنی داری sig و برای محاسبه شاخصهای اماری ازنرم افزار SPSS استفاده شده است نتایج نشان میدهد که بین سرمایه فرهنگی خانواده وموفقیت تحصیلی دانش اموزان رابطه معناداری وجود دارد یعنی هرچه سرمایه فرهنگی خانواده و دانش اموزان بیشتر میشود میزان موفقیت تحصیلی آنها افزایش می یابد همچنین بین سطح تحصیلات والدین مصرف کالاهای فرهنگی خانواده دارایی های فرهنگی خانواده و منشهای فرهنگی خانواده باموفقیت تحصیلی دانش آموزان رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.