مقاله سنجش شخصیت کودکان پایه ششم مقطع ابتدایی ایران معرفی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش شخصیت کودکان پایه ششم مقطع ابتدایی ایران معرفی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش شخصیت کودکان پایه ششم مقطع ابتدایی ایران معرفی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش شخصیت کودکان پایه ششم مقطع ابتدایی ایران معرفی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش شخصیت کودکان پایه ششم مقطع ابتدایی ایران معرفی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی شخصیت کودکان پایه ششم در مدارس ابتدایی و معرفی پرسشنامه شخصیت کودک سیاتل در جامعه دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان دلیجان انجام شد . روش : در این پژوهش تعداد ۲۴۲ نفر از دانش آموزان پایه ششم مقطع ابتدایی شامل ۱۴۲ دانش آموز دختر و ۱۲۲ دانش آموز پسر به شیوه نمونه برداری چند مرحله ای انتخاب گردید و افراد نمونه انتخاب شده به عبارات پرسشنامه پاسخ دادند . برای بررسی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ و برای بررسی روایی پرسشنامه از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد . برای بررسی تفاوت دختران و پسران در مقیاس های پرسشنامه از آزمون t مستقل استفاده شد. یافته ها : ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه ۰/۷۵ بدست آمد این ضریب برای مقیاس اضطراب ۰/۷۴برای مقیاس افسردگی ۰/۷۳ برای مقیاس تنهایی درمدرسه ۰/۷۲ مقیاس تمایل به مدرسه ۰/۶۹ مقیاس بیزاری ازمدرسه ۰/۶۵ مشکلات سلوکی ۰/۶۴ جسمانی کردن ۰/۶۱ و برای مقیاس دروغ سنج ۰/۵۲ بدست آمد این ضرایب درواقع دقت آزمون و برآوردی از اعتبار آزمون است . برای ارزیابی کفایت برازش مدل از شاخص های نسبت خی دو بر درجه آزادی، ریشه میانگین خطای برآورد، نیکویی برازش، برازندگی تعدیل یافته، برازندگی نرم شده و برازندگی نرم نشده استفاده شد. نتایج تحلیل عاملی تاییدی نشان می دهد که مقدارهای بدست آمده برای این شاخص ها نشان می دهد که در مجموع مدل تحلیل عاملی تاییدی در جهت تبیین و برازش از وضعیت مناسبی برخوردار است. در بررسی تفاوت دختران و پسران نتایج آزمون t مستقل نشان داد مشکلات سلوکی، افسردگی، بیزاری از مدرسه و تمایل به مدرسه در دو گروه دختران و پسران پایه ششم مقطع ابتدایی با هم تفاوت معنی دار دارد. اما در ۷ مقیاس دیگر یعنی اضطراب، جسمانی کردن و تنهایی در مدرسه معنی دار نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.