مقاله بررسی اثرپوشش رسانه ای برمشارکت دربازار بورس اوراق بهادار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرپوشش رسانه ای برمشارکت دربازار بورس اوراق بهادار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرپوشش رسانه ای برمشارکت دربازار بورس اوراق بهادار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرپوشش رسانه ای برمشارکت دربازار بورس اوراق بهادار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرپوشش رسانه ای برمشارکت دربازار بورس اوراق بهادار :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه اهمیت و جایگاه اطلاعات در تصمیمات سرمایه گذاری بر کسی پوشیده نیست. از این رو کارکرد رسانه های جمعی با تأکید بر دو عنصر اصلی آگاهی بخشی و اطلا عرسانی می تواند نقش بسزایی درتغییرات قیمت سهام و تصمیم گیری سرمایه گذاران ایفا نماید. مطالعه حاضر می کوشد تأثیر رسانه های جمعی بر تصمیم گیری سرمایه گذاران بورس در ایران را مورد بررسی قرار دهد. در این پژوهش رسانه های جمعی شامل رسانه های نوشتاری، دیداری، شنیداری و دیجیتالی بوده و شاخص تصمیم گیری سرمایه گذاران، مشارکت در بورس اتخاذ شده است. داده های این پژوهش به وسیله پرسش نامه لیکرت و با نمونهگیری از جامعه افرادی که در طول یک هفته به بورس تهران، کرج و قزوین مراجعه نموده اند، گردآوری شده است. در این راستا جهت آزمون فرضیه های پژوهش، از آزمو ن همبستگی و رگرسیون استفاده شده است. نتایج این پژوهش شامل نتایج توصیفی و تحلیلی نشا ن دهنده وجود رابطه معنی دار میان استفاده از رسانه های جمعی و مشارکت در بورس توسط سرمایهگذاران بوده است. هم چنین بر اساس نتایج این پژوهش، سرمایه گذاران در مشارکت در بورس به اینترنت و تلویزیون توجه بیشتری داشته اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.