مقاله بررسی ارتباط بین هوش هیجانی ویادگیری سازمانی درکارکنان پردیس علوم تحقیقات ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط بین هوش هیجانی ویادگیری سازمانی درکارکنان پردیس علوم تحقیقات ایلام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین هوش هیجانی ویادگیری سازمانی درکارکنان پردیس علوم تحقیقات ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین هوش هیجانی ویادگیری سازمانی درکارکنان پردیس علوم تحقیقات ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین هوش هیجانی ویادگیری سازمانی درکارکنان پردیس علوم تحقیقات ایلام :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مقدمه: دنیای امروز و فردا دنیای تغییر است از این رو سازمان برای اینکه با دنیای در حال تغییر سازگار گردد، باید از عهدهی این تغییرو تحول برآید و مهارتهای جدید و نگرش های تازه به وجود آورد و سازه هایی مانند: یادگیری سازمانی و هوش لازمهی آن است لذا تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط هوش هیجانی و یادگیری سازمانی کارکنان پردیس علوم تحقیقات ایلام صورت گرفت مواد و روشها: این بررسی به روش توصیفی از نوع همبستگی صورت گرفته است . جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان، اساتید و اعضاء هیأت علمی تمام وقت پردیس علوم تحقیقات ایلام به تعداد ۱۶۰ نفر بوده، برای تعیین حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد،و با جدول مورگان تعداد ۱۱۳ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردید؛ ابزار اندازه گیری : پرسشنامه ۲۸ سئوالی هوش هیجانی سیبریا شرینگ ومقیاس یادگیری سازمانی (انجمن ASTD ) بود و با استفاده از نرم افزار SPSS 18 و روشهای آمار توصیفی و آمار استنباطی چون خیدو و ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون استفاده گردید یافتهها: بین هوش هیجانی و مؤلفه های آن با یادگیری سازمانی کارکنان رابطه مثبت و معنی داری وجود داشته است. همچنین یافته های حاصل از تحلیل رگرسیون نشان داد که از میان ۴ مؤلفه هوش عاطفی، دو مؤلفه آن یعنی آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط، پیش بینی کنند ه های مناسبی برای یادگیری سازمانی کارکنان هستند. از لحاظ رتبه بندی نیز مدیریت روابط بیشترین تاثیر را روی یادگیری سازمانی کارکنان داشته است. نتیجهگیری: به لحاظ همبستگی میان هوش هیجانی و یادگیری سازمانی پیشنهاد م ی گردد در زمینه آگاهی دادن و توانمند سازی کارکنان در ارتباط با هوش عاطفی بایستی تمهیدات لازم را در جهت رسیدن آنها به یادگیری سازمانی و تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده انجام دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.