مقاله شیوه های کاربردی ایجاد تغییر و تحول در آموزش های ضمن خدمت کارکنان مورد مطالعه بانک صادرات ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شیوه های کاربردی ایجاد تغییر و تحول در آموزش های ضمن خدمت کارکنان مورد مطالعه بانک صادرات ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوه های کاربردی ایجاد تغییر و تحول در آموزش های ضمن خدمت کارکنان مورد مطالعه بانک صادرات ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه های کاربردی ایجاد تغییر و تحول در آموزش های ضمن خدمت کارکنان مورد مطالعه بانک صادرات ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوه های کاربردی ایجاد تغییر و تحول در آموزش های ضمن خدمت کارکنان مورد مطالعه بانک صادرات ایران :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
تحقیق حاضر به بررسی وضعیت موجود آموزش ضمن خدمت کارکنان بانک صادرات ایران و نیز ارائه شیوه ها وراهکارهای کاربردی در راستای ایجاد تغییر و تحول در آن می پردازد. محقق پس از مطالعات گسترده کتابخانه ای به بررسی وضعیت موجود ۱۱ روش فعلی آموزش ضمن خدمت بانک پرداخته و ضمن مطرح نمودن ۳ روش آموزشی دیگر، یک الگوی نوین آموزشی جهت توسعه منابع انسانی ارائه نموده است. روش تحقیق، توصیفی-پیمایشی و از نوع کاربردی بود. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ای بود که پس از تهیه در اختیار متخصصان موضوع قرار گرفت و آن ها روایی آن را تایید کردند. پرسشنامه در بین ۷۹۲ نفر از کارکنان شعب و ستاد بانک صادرات شهر اصفهان به عنوان نمونه از بین جامعه آماری ۱۳۱۱ نفری توزیع گردید. ضریب پایایی آن نیز از طریق شاخص آلفای کرونباخ۰/۹۸محاسبه گردید. اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسشنامه، به وسیله آمار توصیفی و آمار استنباطی t تک متغیره ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که وضعیت موجود برگزاری روش های کلاسی، مربی گری، کارگاه، سمینار، جزوات آموزشی، هفته نامه بانک و وضعیت عمومی آموزش بانک، مناسب؛ ولی وضعیت موجود روش گردش شغلی به طور کلی نامناسب برآورد گردید. همچنین شیوه تحویل سی دی و برگزاری کلاس رفع اشکال، در روش آموزش از طریق سی دی، روش ارزیابی در آموزش از طریق پیامک و زمان دسترسی به اینترانت در روش اینترانت و نیز برگزاری کلاس رفع اشکال در روش جزوات آموزشی نامناسب گزارش گردید. از بین روش های سیزده گانه آموزشی مورد مطالعه، تعداد پنج روش شامل روش گردش شغلی، روش سخنرانی کلاسی ، روش مربی گری، روش برگزاری کارگاه و روش جزوات آموزشی، به ترتیب حائز بالاترین امتیاز گردیدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.