مقاله تأثیر سطوح بازاریابی رابطه مند بر کیفیت عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره شهر شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر سطوح بازاریابی رابطه مند بر کیفیت عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره شهر شیراز) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر سطوح بازاریابی رابطه مند بر کیفیت عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره شهر شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر سطوح بازاریابی رابطه مند بر کیفیت عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره شهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر سطوح بازاریابی رابطه مند بر کیفیت عملکرد هتل (مطالعه موردی: هتل های چهار و پنج ستاره شهر شیراز) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی در عصر حاضر موجب تغییر شکل محیط رقابتی سازمانها شده است. این تغییرات، سازمانها را با فرصتها و چالشهای جدیدی مواجه ساخته است. چالشهای جدید بهحدی است که حتی سازمانهای موفق نیز برای اینکه بتوانند عملکرد خود را بهبود بخشند، باید راهبردهای مختلف را بکار بگیرند. بی توجهی به بازاریابی رابطهمند در صنعت هتلداری ممکن است بقاءآنها و دستیابی به مزیت رقابتی را با مشکل روبرو سازد و به نوعی موجبات شکست و افت عملکردسازمان را فراهم سازد. در نتیجه ضرورت دارد که میزان بکارگیری راهبردهای بازاریابی رابطهمند در صنعت هتلداری مورد پژوهش قرار گیرد و تاثیر آنها بر بر عملکرد سازمانی سنجش شود. هدف از این پژوهش، سنجش تاثیر سطوح بازاریابی رابطهمند بر عملکرد سازمانی است. نمونه آماری این پژوهششامل ۴۰۲ مشتری هتل های ۴ و ۵ ستاره شهر شیراز می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه می باشد و برای تجزیه وتحلیل دادهها، از نرم افزارAmos و Spss استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد که سوح بازاریابی سازمانی بر عملکرد سازمانی تأثیر مثبتی دارند که از بین این سه سطح تأثیر سطح ساختاری بر عملکرد سازمانی به مراتب بیشتر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.