مقاله بررسی تأثیر مدیریت فرایند در بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج : ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر مدیریت فرایند در بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج : ۱۳۹۲ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مدیریت فرایند در بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج : ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مدیریت فرایند در بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج : ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مدیریت فرایند در بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج : ۱۳۹۲ :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
فرایند چیزی جز مجموعه ای از وظایف مرتبط به هم و در کنار یکدیگر برای خلق نتیجه ای ارزشمند برای مشتری نیست .این پژوهش به دنبال تأثیر مدیریت فرایند بر بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج می باشد. براساس متغیرهای انتخابی محقق،متغییرهای مشتری مداری ، کارهای تیمی، عملکرد افراد ، کاهش هزینه ها ، سطح رضایتمندی و بهبود کیفیت از مهمترین مؤلفه های مهم و تأثیر گذار در این پژوهش بود که مورد مطالعه قرار گرفت .روش پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی است و جامعه آماری پژوهش را کارکنان بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج که تعداد آنها ۲۲۷ واحد آماری است تشکیل می دهد . ابزار اندازه گیری تحقیق شامل پرسشنامه ای است که محقق تدوین نموده است. بعد از سنجش روایی و پایایی پرسشنامه نسبت به توزیع و جمع آوری آن اقدام گردید و به منظور تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده گردید . یافته ها در خصوص سوالات تحقیق نشان می دهد که مدیریت فرایند بر تمامی متغییرهای مورد بررسی که شامل: ارتقاء سطح پاسخگویی و مشتری مداری ،کاهش هزینه ، افزایش سطح رضایتمندی و بهبود کیفیت و خدمات ، ارتقاء سطح همکاری و سنجش عملکرد افراد و گروها، تأثیر بسزایی می باشد .نتیجه پژوهش حاضر نشان می دهد که مدیریت فرایند بر بهبود مستمر ارائه خدمات در بیمارستان های آموزشی شهر یاسوج موثر می باشد .و سعی می کند تا منافع کلیه ذینفعان از جمله مشتریان، تأمین کنندگان، سهامداران، جامعه و کارمندان آنها تأمین شود. شاخص ارائه خدمات با کیفیت به عنوان یکی از شاخص های مهم رشد و تعالی سازمان ها می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.