مقاله بررسی رضایت مشتری ازخدمات مالی شرکت های بیمه دولتی وخصوصی شهریزد براساس مدل رضایت مشتری آمریکایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رضایت مشتری ازخدمات مالی شرکت های بیمه دولتی وخصوصی شهریزد براساس مدل رضایت مشتری آمریکایی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رضایت مشتری ازخدمات مالی شرکت های بیمه دولتی وخصوصی شهریزد براساس مدل رضایت مشتری آمریکایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رضایت مشتری ازخدمات مالی شرکت های بیمه دولتی وخصوصی شهریزد براساس مدل رضایت مشتری آمریکایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رضایت مشتری ازخدمات مالی شرکت های بیمه دولتی وخصوصی شهریزد براساس مدل رضایت مشتری آمریکایی :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف این مقاله بررسی رضایت مشتری در شرکت های بیمه دولتی و خصوصی شده بر اساس شاخص رضایت مشتری آمریکایی ( ۴ACSI ) است. جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان شرکت بیمه دولتی ۷۹۶۰) و دو شرکت بیمه خصوصی شده ( ۱۶۸۴ ) واقع در شهر یزد طی شش ماهه اول سال ۱۳۹۱ می باشد و نمونه این تحقیق بر اساس فرمول کوکران در شرکت بیمه دولتی ۳۶۶ نفر و در شرکت های خصوصی ۳۱۳ نفر میحاسبه شد.تنها یک پژوهش در صنعت بیمه در سال ۱۳۸۷ با استفاده از مدل مذکور صورت گرفته که در آن عملکرد شرکت های خصوصی شده بیشتر از شرکت های دولتی اندازه گیری شده است ، نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که با توجه به سطح معنی دار به دست آمده ( ۰۶۹/۰ = sig ) بین میانگین شاخص رضایت مشتری در شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی شده از لحاظ آماری تفاوت معناداری وجود دارد و میزان رضایت مشتریان در شرکت خصوصی شده بیشتر از شرکت دولتی است، در پژوهش حاضر علاوه بر متغیرهای کیفیت ادراک شده، ارزش دریافتی و انتظارات به عنوان علل رضایت مشتری ،تاثیر رضایت مشتری بر میزان شکایات و وفاداری مشتریان نیز مورد سنجش قرار گرفت. همچنین میانگین شاخص رضایت مشتری در شرکت دولتی برابر با ۸۹/۱۲ و در شرکت های خصوصی شده برابر با ۵۱/۱۳ می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.