مقاله بررسی رفتارچسبندگی هزینه ها با سطح فروش درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران موردکاوی : صنعت سیمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رفتارچسبندگی هزینه ها با سطح فروش درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران موردکاوی : صنعت سیمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رفتارچسبندگی هزینه ها با سطح فروش درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران موردکاوی : صنعت سیمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتارچسبندگی هزینه ها با سطح فروش درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران موردکاوی : صنعت سیمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رفتارچسبندگی هزینه ها با سطح فروش درشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران موردکاوی : صنعت سیمان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
یکی از مباحث مهم در حسابداری بهای تمام شده و حسابداری مدیریت شناخت رفتار هزینه است. در مدل سنتی، میزان تغییر هزینه ها به میزان تغییر در سطح فعالیت بستگی دارد. اما بحث چسبندگی هزینه ها نشان می دهد که شدت کاهش هزینه ها بر اثر کاهش حجم فعالیت ، کمتر از شدت افزایش هزینه ها در اثر افزایش در حجم فعالیت است. هدف اصلی این پژوهش بررسی میزان شدت چسبندگی بعد از دوره هایی است که شرکت کاهش درآمد داشته است. با توجه به جامعه آماری و با در نظر گرفتن فرمول کوکران، اطلاعات مورد نیاز از صورتهای مالی حسابرسی شده ۴۰ شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند، بر اساس یک دوره ۷ ساله ( ۱۳۹۱ – ۱۳۸۵) از بانک های اظلاعاتی بها بازار تهران گردآوری گردید. پس از آن برای طبقه بندی داده ها از نرم افزار EXCEL و برای تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه ها با استفاده از آماره های ضریب همبستگی و رگرسیون از نرم افزار SPSS19 استفاده شده است. با توجه به آماره F=46888/57 و سطح معنی داری P value = 0/00 و سطح معنی داری P value = 0/00 که نشان دهنده معنی داری رگرسیون برآورد شده و ضرایب آن می باشد؛ نتایج به دست آمده از پژوهش حاکی از آن است که نسبت افزایش در بهای تمام شده کالای فروش رفته در هنگام افزایش فروش بیشتر از نسبت کاهش در بهای تمام شده کالای فروش رفته در هنگام کاهش فروش است و ازطرفی شدت چسبندگی در دوره های بعد از کاهش فروش ، کاهش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.