مقاله پتانسیل های بخش حمل و نقل بر اساس پیمان کیوتو به منظور جذب پروژه های CDM و در نهایت حمل و نقل در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پتانسیل های بخش حمل و نقل بر اساس پیمان کیوتو به منظور جذب پروژه های CDM و در نهایت حمل و نقل در ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پتانسیل های بخش حمل و نقل بر اساس پیمان کیوتو به منظور جذب پروژه های CDM و در نهایت حمل و نقل در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پتانسیل های بخش حمل و نقل بر اساس پیمان کیوتو به منظور جذب پروژه های CDM و در نهایت حمل و نقل در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پتانسیل های بخش حمل و نقل بر اساس پیمان کیوتو به منظور جذب پروژه های CDM و در نهایت حمل و نقل در ایران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پروتکل کیوتو تعهداتی به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بر ای ۳۹ کشور صنعتی و دارای اقتصاد درحال گذار در طی سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ در نظر گرفته است. به منظور اجرای تعهدات توسط کشورها سیاست ها و ابزار ملی و منطقه ای در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سیاست ها و ابزار ملی، سه ساز و کار مبتنی بر بازار به عنوان ساز و کارهای انعطاف پذیر نامیده می شوند وجود دارد. مهمترین این سازوکارها، مکانیسم توسعه پاک نام دارد که در بخشهای مختلف جهان از جمله حمل و نقل اجرا می شود. ایران نیز پتانسیل های مناسبی جهت اجرای این پروژه ها در بخش حمل و نقل دارد. در بخش های مختلف حمل و نقل با استفاده از بازار پروژه های مکانیسم توسعه پاک می توان کاهش چشمگیر انتشار گازهای گلخانه ای را داشت ولی ذکر این نکته ضروری است که لازمه استفاده مناسب از این بازار در ایران، وقوف وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با امور اجرایی پروژ ه های مکانیسم توسعه پاک می باشد. در زمینه پروژه های حمل و نقلی که پتانسیل استفاده از کمک های بین المللی را دارند، به دو روش اشاره شده است که یکی تعویض سوخت و استفاده از پروژه های جایگزین می باشد و دیگری تغییر مدل های حمل و نقل است. البته پتانسیل موجود برای تامین اعتبار در بخش حمل و نقل تنها محدود به این دو روش نیست، بلکه می توان از کلیه پتانسیل های موجود در حمل و نقل کشور برای اجرای پروژه های مکانیسم توسعه پاک استفاده نمود. بنابراین این پژوهش، با هدف چگونگی اجرای پروژه های مکانیسم توسعه پاک در بخش حمل و نقل انجام شد. علاوه بر این، پیشنهاد روند تصویب و اجرایی مناسب برای بخش حمل و نقل، چگونگی جذب حمایت های مالی جهانی و پیش فرض ها برای آغاز پروژه تشریح شده است.بعد از مطالب فوق به چکیده ای در خصوص حمل و نقل در دنیا و ایران می پردازیم.امروزه در دنیا رویکردقابل ملاحضه ای به صنعت حمل و نقل عمومی بخصوص حمل و نقل ریلی وجود دارد ومیزان حوادث و صدمات ناشی از حمل نقل جاده ای به مراتب قابل ملاحضه تر از صدمات و خسارات جانی و مالی در صنعت حمل و نقل ریلی می باشد. با رعایت نکات ایمنی و پارامترهای ایمنی می توان میزان حوادث و خسارات را کاهش داد یکی از عوامل تقلیل دهنده میزان خسارت در حمل و نقل جاده ای نظارت و کنترل بیش از بیش بر رانندگان و تعمیرات ناوگان می باشد با رویکرد دولت ها به صنعت حمل و نقل ریلی و پرداخت هزینه های زیر ساخت قادر به رشد و شکوفایی صنعت ، اشتغال زایی خواهید بود و بااجرای آن به نوعی در اقتصاد کلان کشور و صرفه جویی صورت پذیرد.دربین تمامی وسایط نقلیه شاید بتوان از صنعت مترو را یکی از بارز تعریف و شکوفاترین آنها قلمداد کرد و امیدواریم سالهای آتی به این صنعت بیشتر توجه شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.