مقاله بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، تنها مزیت رقابت پایدار هر سازمانی افراد آن و نقش تمامی آنان در موفقیت سازمان می باشد که این امر از طریق توانمندسازی و یادگیرنده بارآوردن کارکنان و سازمان میسر است. به این ترتیب هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی وتوانمند سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه می باشد. پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی بوده، جامعه آماری مورد مطالعه در این تحقیق، شامل کلیه کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه به تعداد ۲۲۲ نفر می باشد؛ که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای و با مراجعه به جدول کرجسی و مورگان تعداد ۱۲۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند . برای گردآوری دادهها، از پرسشنامه توانمند سازی شورت و راینهارت ۱۹۹۲ و پرسشنامه یادگیری سازمانی لینا و همکاران ۲۲۲۲ استفاده شد. برای تعیین ضریب پایایی پرسشنامه ها از آزمون ضریب الفای کرونباخ استفاده شد که مقدار ضریب به دست آمده برای دو پرسشنامه مذکور به ترتیب ۹۲ % و ۵۶ % به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل دادهها در بخش آمار استنباطی از آزمون های کولموگروف اسمیرنوف جهت تشخیص توزیع نرمال داده ها ، ضریب همبستگی پیرسون به منظور تعیین رابطه بین مولفه ها ، و تحلیل رگرسیون چندگانه جهت تعیین سهم متغیرها در پیش بینی، مورد استفاده قرار گرفت در بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندی سازی کارکنان بانک ملی شهرستان کرمانشاه ، مقدار ضریب همبستگی ۲/۳۳۹ و ارزش P برابر ۲۲۲۱ / می باشد. با توجه به این که مقدار P<2/26 لذا فرض صفر رد شده و فرضیه تحقیق مورد تایید قرار می گیرد. از جمله نتایج مهم به دست آمده در پژوهش حاضر این بود که بین هر یک از ابعاد یادگیری سازمانی با توانمند سازی کارکنان ارتباط معنی دار و بالایی وجود دارد. یافته های حاصل از رگرسیون چندگانه نیز نشان می دهد که ابعاد یادگیری سازمانی با هم توانسته اند تبیین معنی داری از توانمند سازی کارکنان به دست بدهند. بنابراین بر اساس نتایج به دست آمده در قسمت یافتههای پژوهش بین دو متغیر یادگیری سازمانی و توانمند سازی کارکنان ارتباط معنی داری وجود دارد در کل ابعاد یادگیری سازمانی قادر بودن ۳۲ درصد از واریانس متغیر توانمند سازی را تبیین و پیش بینی نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.