مقاله اولویت بندی نقاط آسیب دیده ی شبکه حمل و نقل در اثر زمین لرزه با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی نقاط آسیب دیده ی شبکه حمل و نقل در اثر زمین لرزه با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی نقاط آسیب دیده ی شبکه حمل و نقل در اثر زمین لرزه با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی نقاط آسیب دیده ی شبکه حمل و نقل در اثر زمین لرزه با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی نقاط آسیب دیده ی شبکه حمل و نقل در اثر زمین لرزه با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در زمینه ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل در برابر زمین لرزه که خساراتی مانند انهدام پل ها و تونل ها، زمین لغزش، روانگرایی، گسترش جانبی و در نتیجه آسیب رساندن به بدنه راه را به همراه دارد، مطالعات زیادی انجام شده است. اما در شبکه حمل و نقل برون شهری علاوه بر موارد فوق که خسارات مستقیم وارد بر شبکه می باشند، مسائلی همانند عبور مسافر، حمل کالا و امدارسانی نیز وجود دارند که اختلال در هر یک از آنها می تواند خسارات غیر مستقیم زیادی را در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی به جامعه وارد کند. با توجه به هزینه های بسیار و عملی نبودن در نظر گرفتن تک تک اجزای شبکه در بحث آسیب پذیری نیاز به اولویت بندی می باشد. لذا در ارزیابی آسیب پذیری شبکه های حمل ونقل بین شهری استفاده از مدل های تصمیم گیری چند معیاره جهت اولویت بندی مطلوب نقاط مختلف شبکه ضروری می باشند. در این مقاله با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP بهینه سازی اولویت بندی نقاط مختلف شبکه انجام و در مدل تصمیم گیری با وزن دهی به معیارهای غیر مستقیم اولویت بندی انجام شده است. در این اولویت بندی مولفه های مختلف شبکه نظیر پل، تونل،سطح جاده، شیروانی و ترانشه در نظر گرفته شده است. نتایج بدست آمده از تحلیل نشان می دهد که پل ها با وزن کلی ۴۹/۷ درصد در اولویت می باشند. همچنین با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی پل های موجود در یک شبکه مورد بررسی قرار گرفت و اولویت بندی بین پل های شبکه از لحاظ اهمیت هریک از آنها در زمینه امدادرسانی انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.