مقاله ارزیابی گرایش و رفتار مصرف کنندگان ایرانی نسبت به مواد غذایی ارگانیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی گرایش و رفتار مصرف کنندگان ایرانی نسبت به مواد غذایی ارگانیک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی گرایش و رفتار مصرف کنندگان ایرانی نسبت به مواد غذایی ارگانیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی گرایش و رفتار مصرف کنندگان ایرانی نسبت به مواد غذایی ارگانیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی گرایش و رفتار مصرف کنندگان ایرانی نسبت به مواد غذایی ارگانیک :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
حقایق و امارهای مربوط به کشاورزی ارگانیک حاکی از آن است که کشاورزی ارگانیک در مسیر رشد و پویایی قرار گرفته است. سوخت این رشد پویا غالباً تقاضای مصرف کنندگان است، این تقاضا به دلایل و انگیزه های مختلف از جمله نگرانی های بهداشتی در مورد وجود بقایای مواد شیمیایی از قبیل سموم و آفت کش ها در محصولات رایج رو به افزایش است. شناخت وژگی های مصرف کنندگان محصولات ارگانیک، انگیزه ها و نگرش مصرف کنندگان به این نحصولات و نیز عوامل موثر بر افزایش مصرف این محصولات برای توسعه بیشتر کشاورزی ارگانیک بسیار مهم و ضروری است . هدف از این تحقیق بررسی ارزیابی رفتار، گرایش و نگرش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به مواد غذایی ارگانیک می باشد. طی جستجوی مقالات چاپ شده از سال ۱۳۸۶ لغایت ۱۳۹۲ در زمینه رفتار مصرف کنندگان ۲۷ مقاله مرتبط با این موضوع از بانک های اطلاعاتی نشریات کشور Magiran و مرجع دانش Civilica و همچنین سایت های Sinco Plus و کشاورزی ارگانیک مورد بررسی قرار گرفتند و تعداد ۱۰ مقاله تجربی راجع به گرایش و رفتار مصرف کنندگان ایرانی در خصوص محصولات غذایی ارگانیک ارزیابی و مورد مقایسه قرار گرفته است. این مطالعه مروری نشان می دهد نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به محصولات ارگانیک مثبت بوده و عواملی چون حفظ محیط زیست، رفاه نسبی شخص، بهداشت، سطح تحصیلات، آموزش-اطلاع رسانی، خدماتی-حمایتی، نظارت و اقتصادی اثر مثبت، تاثیرگذار و معنی داری بر پذیرش و مصرف محصولات ارگانیک دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.