مقاله ارائه مدل شدت تصادفات واژگونی بر پایه پارامترهای موثر طرح هندسی، جریان ترافیک ومشخصات جمعیتی راننده در بررسی موردی راههای شریانی استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل شدت تصادفات واژگونی بر پایه پارامترهای موثر طرح هندسی، جریان ترافیک ومشخصات جمعیتی راننده در بررسی موردی راههای شریانی استان ایلام دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل شدت تصادفات واژگونی بر پایه پارامترهای موثر طرح هندسی، جریان ترافیک ومشخصات جمعیتی راننده در بررسی موردی راههای شریانی استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل شدت تصادفات واژگونی بر پایه پارامترهای موثر طرح هندسی، جریان ترافیک ومشخصات جمعیتی راننده در بررسی موردی راههای شریانی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل شدت تصادفات واژگونی بر پایه پارامترهای موثر طرح هندسی، جریان ترافیک ومشخصات جمعیتی راننده در بررسی موردی راههای شریانی استان ایلام :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
حمل ونقل یکی از اجزای حیاتی زندگی امروزی می باشد، ومهمترین خصوصیت حمل ونقل ایمنی است یعنی در یک تعریف سادهرسیدن به هدف سفر بدون هیچگونه خسارت مالی وجانی می باشد.بروزتصادفات همواره مهندسان ترافیک را به سوی راهکارهایکاهش تصادفات کشانده است با توجه به میزان بالای تصادفات جاده ای در کشورهای در حال توسعه خصوصا کشور بررسی وشناسایی عوامل موثر بر وقوع تصادفات از مهمترین وظایف مهندسین ترافیک می باشد.با توجه به آمار تصادفات واژگونی اکهوشدت آنها که منجر به فوت وجرح می شودلذا شناسایی پارامترموثر برمیزان شدت این نوع تصادفات از اهمیتی زیادی برخورداراست. در این تحقیق با استفاده از آمار )تصادفات از پلیس راه استان ایلام، مشخصات طرح هندسی از راه و شهرسازی استان ایلاموترافیک عبوری از سازمان حمل ونقل( بین سالهای ۱۸۲۲ تا ۱۸۳۱ مدل پیش بینی شدت تصادفات با استفاده از مدل لاجستیک،طراحی شده است. نتایج نشان می دهد که متوسط ترافیک روزانه، نوع طرح هندسی)مستقیم یا قوس( و میزان تحصیلات راننده درشدت وقوع تصادفات تاثیر فروانی خواهند داشت.. سپس راهکارهای که می توان بر کاهش شدت این نوع تصادفات ارایه نمودمعرفی می گردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.