مقاله تاثیر بازاریابی مستقیم بر بازارهای سنتی با رویکرد بازاریابی سبز (مطاله موردی بازارهای سنتی خرده و عمده فزوشی مواد غذایی شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بازاریابی مستقیم بر بازارهای سنتی با رویکرد بازاریابی سبز (مطاله موردی بازارهای سنتی خرده و عمده فزوشی مواد غذایی شهر اصفهان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بازاریابی مستقیم بر بازارهای سنتی با رویکرد بازاریابی سبز (مطاله موردی بازارهای سنتی خرده و عمده فزوشی مواد غذایی شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بازاریابی مستقیم بر بازارهای سنتی با رویکرد بازاریابی سبز (مطاله موردی بازارهای سنتی خرده و عمده فزوشی مواد غذایی شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بازاریابی مستقیم بر بازارهای سنتی با رویکرد بازاریابی سبز (مطاله موردی بازارهای سنتی خرده و عمده فزوشی مواد غذایی شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در دنیای امروزه که رقابت تنها بر سر مشتری است،راههای مناسب بازاریابی متناسب با بازار جهت پیدا کردن مشتریان بالقوه و جلب رضایت مشتریان بالفعل می باشد.یکی از این راهها بازاریابی مستقیم (direct marketing) می باشد که استفاده از این روش در بازارهای سنتی برای شرکت های مشتری محور که هدف اولیه آنها کسب رضایت مشتری هم از جهت کیفیت و هم از جهت قیمت کالا ها و خدمات بدون واسطه می باشد،سودمند است.این پژوهش سعی بر آن دارد که راهکارها و مزیت استفاده از استراتژی های بازاریابی مستقیم در بازارهای سنتی را که منجر به حذف واسطه ها می گردد ارائه دهد.در این پژوهش برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه ۳۶ ماده ای راجر استفاده شده است.یافته های این پژوهش دلایل عدم استفاده از بازاریابی مستقیم در بازارهای سنتی را با روش کاربردی و کیفی مستقیم بر روی جامع آماری بازارهای سنتی خرده فروشی و عمده فروشی شهر اصفهان صورت گرفته ارائه داده است و نقاط ضعف خرید در این بازارهای واسطه ای شناسایی گردیده و به آن پرداخته شده است.نتایج حاصل از این پژوهش کمک به حذف واسطه های فروش بازارهای سنتی و ایجاد پل های ارتباطی فعال و زنده میان سازمان و مشتریان (بازار هدف) بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.