مقاله بررسی اثرات رطوبت نسبی هوای ورودی و تغییر هندسه کانال بر کارایی و مدیریت آب پیل سوختی با غشای عبور دهنده پروتون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات رطوبت نسبی هوای ورودی و تغییر هندسه کانال بر کارایی و مدیریت آب پیل سوختی با غشای عبور دهنده پروتون دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات رطوبت نسبی هوای ورودی و تغییر هندسه کانال بر کارایی و مدیریت آب پیل سوختی با غشای عبور دهنده پروتون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات رطوبت نسبی هوای ورودی و تغییر هندسه کانال بر کارایی و مدیریت آب پیل سوختی با غشای عبور دهنده پروتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات رطوبت نسبی هوای ورودی و تغییر هندسه کانال بر کارایی و مدیریت آب پیل سوختی با غشای عبور دهنده پروتون :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پی لهای سوختی پلیمری، به سبب دمای پایین، جامد بودن غشاء و مشکلات زیست محیطی ک متر، به طور قابل ملاحظه ای در مقایسه با سایر انواع پیل های سوختی مورد توجه قرارگرفته اند. تولید آب در پی لهای سوختی پلیمری که با جریان سل درارتباط می باشد، بسیار حائز اهمیت بوده و تأثیر کاهنده بر روی عملکرد و جریان سل دارد. بنابراین، مدیریت گاز و آب در این دسته از پی لهای سوختی پلیمری مهم میباشد. میزان تأثیرانسداد لای هی پخش گاز و کانال با آب انباشته شده بر روی عملکرد سل و جریان خروجی آن مورد بررسی قرارگرفته، شرایط عملکردی پیل سوختی در قالب منحنی ها و کانتورهاییارائه شده است. شایان توجه است که تمامی مکانیزم های انتقال آب در این مسئله در نظر گرفته شده است. در این پژوهش، از کد فرترن برای تحلیل دو بعدی کانال و لایه کاتالیستی کاتدیپیل سوختی هیدروژنی باغشای عبور دهنده پروتون، با روشحجم محدود استفاده شده است، و منحنیهای پلاریزاسیون برای پیل سوختی که در مقایسه با کار آزمایشگاهی انجام شده از دقت خوبی برخوردار است، نشان داده شده و برای رطوبت نسبی و هندسههای مختلف کانال مورد بررسی قرارگرفته اند. برای این پیل سوختی، کانال و لایه پخش گاز مجموعاً به عنوان یک حجم کنترل در نظر گرفته شده اند و تأثیر انسداد آنها بر روی جریان سل بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.