مقاله تقلیدخلاقانه هویت برند؛رویکردی شرکت های کارآفرین به برندسازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تقلیدخلاقانه هویت برند؛رویکردی شرکت های کارآفرین به برندسازی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تقلیدخلاقانه هویت برند؛رویکردی شرکت های کارآفرین به برندسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تقلیدخلاقانه هویت برند؛رویکردی شرکت های کارآفرین به برندسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تقلیدخلاقانه هویت برند؛رویکردی شرکت های کارآفرین به برندسازی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
ازانجا که امروزه بدلیل نبود زمینه هاوبسترهای لازم برای اشتغال افراد وعدم توانایی آنها درخلق فرصت ها و ایجادزمینه ی کاربرای خویش مشکل کاریابی و کارافرینی به مسئله مههمی تبدیل شده و میتواند به شکل گیری بحرانها و اسیب های اجتماعی متعددی بشود یکی ازراهکارهای مناسب برای حل این مسئله توانمندکردن افراد به مهارت کارافرینی است افراد میتوانند باتاسیس شرکت های کوچک و الگوگرفتن ازشرکت برندهای پیشرو و مطرح دربازار مصرف کننده با بهره گیری ازنقاط ضعف این شرکت ها و فرصتهای موجود منجر به ایجادرضایتمندی و یا تقاضای جدید گردند باتولید برندهای تقلیدی شرکت ها میتوانند تولید کننده محصولاتی باشند که مصرف کنندگان را به الگوهای مصرف متفاوت راهنمایی نمی کنند بلکه فقط بازتولیدی ازمحصولات موجود با اندکی تغییر وتبدیل باشند برای استخراج مدل مفهومی این تحقیق ازیک طرف تئوری ها رویکردها و چارچوبهای مرتب طبا تقلید بعنوان استراتژی بازاریابی و ازطرف دیگر تحقیقات پیشین مورد بررسی قرارگرفت و درنتیجه مدلی برای اندازه گیری میزان تاثیرگذاری هویت برند تقلیدی برقصد خرید مصرف کنندگان ارایه شد مدلی با دوجزء هویت برندتقلیدی و قصد خرید توسعه داده شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.