مقاله مطالعه آزمایشگاهی و شبیه سازی CFD جداساز سیکلونی جریان محوری (I-Sep) و بررسی تأثیر دبی ورودی بر راندمان جداسازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه آزمایشگاهی و شبیه سازی CFD جداساز سیکلونی جریان محوری (I-Sep) و بررسی تأثیر دبی ورودی بر راندمان جداسازی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه آزمایشگاهی و شبیه سازی CFD جداساز سیکلونی جریان محوری (I-Sep) و بررسی تأثیر دبی ورودی بر راندمان جداسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه آزمایشگاهی و شبیه سازی CFD جداساز سیکلونی جریان محوری (I-Sep) و بررسی تأثیر دبی ورودی بر راندمان جداسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه آزمایشگاهی و شبیه سازی CFD جداساز سیکلونی جریان محوری (I-Sep) و بررسی تأثیر دبی ورودی بر راندمان جداسازی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
از آنجا که وجود ذرات جامد در جریان مایع، مشکلات عدیده ای برای صنایع مختلف از جمله صنعت نفت به وجود می آورد، بررسی، مطالعه و تحقیق پیرامون جداسازهای جامد- مایع امری ضروری است. جداساز سیکلونی جریان محوری با دو محفظه پیچدار، بوسیله ی شرکت سازنده اش شرکت کالتک (Caltec) انگلستان، (I-Sep) یا جداساز پیچدار نامیده شده است. جداساز سیکلونی جریان محوری، یکی از نوآوری های جدید جهت جداسازی جریان دو فاز جامد- مایع است. از آنجاییکه سازوکار این دستگاه بر پایه نیروی گریز از مرکز است، از یک محفظه پیچدار ورودی برای به چرخش در آوردن جریان و تولید نیروی گریز از مرکز استفاده شده است. در این مقاله تأثیر دبی ورودی مخلوط دو فاز ماسه- آب بر راندمان جداسازی بررسی شده است. شبیه سازی عددی جداساز سیکلونی جریان محوری با استفاده از مدل چند فازی مخلوط برای سیستم ماسه و آب توسط نرم افزار فلوئنت صورت گرفته است. به منظور شبیه سازی اغتشاشات، از مدل اغتشاش تنش رینولدز (RSM) به عنوان یک مدل بهینه از نظر دقت و سرعت استفاده شده است. برای اعتبارسنجی نتایج شبیه سازی سامانه آزمایشگاهی مناسبی توسط شرکت کالتک طراحی و ساخته شد. مقایسه راندمان جداسازی حاصل از شبیه سازی CFD با داده های آزمایشگاهی گزارش شده انطباق خوبی را نشان می دهد. بیشینه خطای راندمان جداسازی در حدود (%۷۳/۶) می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.