مقاله مسیریابی وسایل نقلیه کاربر محور مبتنی بریادگیری عامل های هوشمند چندگانه با استفاده از رویکرد تلفیقی ANT-Q


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مسیریابی وسایل نقلیه کاربر محور مبتنی بریادگیری عامل های هوشمند چندگانه با استفاده از رویکرد تلفیقی ANT-Q دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مسیریابی وسایل نقلیه کاربر محور مبتنی بریادگیری عامل های هوشمند چندگانه با استفاده از رویکرد تلفیقی ANT-Q  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مسیریابی وسایل نقلیه کاربر محور مبتنی بریادگیری عامل های هوشمند چندگانه با استفاده از رویکرد تلفیقی ANT-Q،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مسیریابی وسایل نقلیه کاربر محور مبتنی بریادگیری عامل های هوشمند چندگانه با استفاده از رویکرد تلفیقی ANT-Q :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
تراکم، ایجاد تاخیر، پیدایش صفهای طولانی در شبکه معابر شهری و در نتیجه بروز سوانح رانندگی متعدد موجب شده است تامتصدیان امور حمل ونقل در جهت بهره برداری بهینه از سیستم نسبت به کارگیری روشهای مدیریتی در شبکه معابر شهریاقدام نمایند. لذا هدف کلی تحقیق را میتوان در قالب توسعه استراتژیهای موثر مسیریابی به منظور هدایت وسایل نقلیهتعریف کرد. ارزش سویهها بر روی سویههای شبکههای حملونقل تحت تاثیر برخی از نامعینیها نظیر تصادفات بشکل پویا تغییرمییابد. لذا بدلیل مشکل بودن محاسبات بهترین مسیر پویا در این وضعیت و نیز غیر کافی بودن مدلهای موجود در ادبیاتموضوع، پیدا کردن مدل جایگزین برای الگوریتم مسیریابی یکی از انگیزههای تحقیقات در این زمینه بوده است. مساله مورد نظر در واقع یادگیری عاملهای هوشمند می باشد. در این تحقیق از تلفیق دو رویکرد Q-learning و (AntSystem (AS با نام الگوریتم ANT-Q استفاده شده است. از نتایج مهم تحقیق ارائه شده میتوان به معرفی یک مدل ترکیبی بر پایه عامل ها واقعی، توانمندسازی مدلهای یادگیری پیشنهاد شده در ارائه سیاست یا استراتژی انتخاب مسیر در تطبیق با شرایط پویای ترافیکی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.