مقاله استراتژی بازاریابی سبز مؤثر بر ارزشگذاری برند (مطالعه مروری اسنادی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استراتژی بازاریابی سبز مؤثر بر ارزشگذاری برند (مطالعه مروری اسنادی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استراتژی بازاریابی سبز مؤثر بر ارزشگذاری برند (مطالعه مروری اسنادی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی بازاریابی سبز مؤثر بر ارزشگذاری برند (مطالعه مروری اسنادی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استراتژی بازاریابی سبز مؤثر بر ارزشگذاری برند (مطالعه مروری اسنادی) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه اهمیت به مدیریت برند بر اساس استراتژی های بازاریابی مورد مورد توجه زیاد بازرگانان وپژوهشگران قرار گرفته است برند فراتر از یک شکل، واژه یا علامت اختصاری می باشد. به آن دلیل که برند می تواند مشتری باشد. مشتری یک کالا یا خدمت، هنگام مصرف آن و آگاهی از خرید بر اساس نیازش همچنین ایجاد اطمینان از اصالت محصول نوعی مسئولیت اجتماعی و تعهد را به همراه خواهد داشت، ضمن بهره گیری از استراتژی بازاریابی سبز که می تواند تضمین کننده سلامت اجتماعی انسان ها شود باعث تبدیل خواسته به نیاز و همچنین موردتوجه قرار دادن حفاظت از محیط زیست انسان خواهد شد. استراتژی بازاریابی سبز بخشی از عوامل مؤثر بر ارزش گذاری برند وایجاد کننده برند سبز با اطمینان بخشی به آن خواهد بود. با گسترش برند های مطمئن و سالم، جامعه سالم و پایدار می توان داشت زیرا مصرف کننده کالا و خدمات همیشه دارای یک رضایت کامل از محصول خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.