مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات در مراکز سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان از دیدگاه کارکنان مربوطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات در مراکز سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان از دیدگاه کارکنان مربوطه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات در مراکز سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان از دیدگاه کارکنان مربوطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات در مراکز سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان از دیدگاه کارکنان مربوطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و کیفیت خدمات در مراکز سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان از دیدگاه کارکنان مربوطه :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین مدیریت دانش با کیفیت خدمات در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان از دیدگاه کارکنان مربوطه, انجام گرفته است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف, کاربردی و از نظر ماهیت و روش, از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارکنان مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی شهر کرمان می باشد که تعداد آنها در سال ۱۳۹۲ به ۷۴۴ نفر بالغ گردیده است. از جامعه آماری مزبور, بر اساس جدول کرجسی و مورگان (۱۹۷۰), نمونه ای به حجم ۲۵۴ نفر تعیین گردیده است که به صورت تصادفی طبقاتی و به شیوه سهمیه ای متناسب, سهم هر مرکز درمانی و نیز کارکنان مربوطه, مشخص گردیده است. ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق, پرسشنامه بوده است که نسبت به تایید روایی و پایایی آن اقدام گردیده است. یافته های حاصل از تحلیل استنباطی داده ها حاکی از آن است که بین مدیریت دانش (و نیز ابعاد آن) با کیفیت خدمات, رابطه مثبت و معناداری در سطح ۰/۰۵ وجود دارد. در همین راستا, نتایج رگرسیون بیانگر آن است که ابعاد: تشخیص دانش, بکارگیری دانش, توسعه دانش و نگهداری دانش, به ترتیب بیشترین تاثیر را بر کیفیت خدمات داشته اند. در خاتمه, به منظور بهبود وضع مدیریت دانش و ارتقای کیفیت خدمات, پیشنهاد سازنده ای به مدیران سازمانهای مورد مطالعه ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.