مقاله بررسی رابطه رکود دانش با یادگیری و نوآوری سازمانی. مطالعه موردی: مراکز بهداشتی درمانی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه رکود دانش با یادگیری و نوآوری سازمانی. مطالعه موردی: مراکز بهداشتی درمانی استان مازندران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه رکود دانش با یادگیری و نوآوری سازمانی. مطالعه موردی: مراکز بهداشتی درمانی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه رکود دانش با یادگیری و نوآوری سازمانی. مطالعه موردی: مراکز بهداشتی درمانی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه رکود دانش با یادگیری و نوآوری سازمانی. مطالعه موردی: مراکز بهداشتی درمانی استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه محیط رقابتی جهان, مدیریت دانش را بعنوان ابزاری توانمند جهت حفظ موقعیت رقابتی و مدیریت نوآوری و عامل کلیدی برای بقا در سازمان ها کرده است. نوآوری ها عصاره و نتیجه مدیریت دانش اند. در مواجهه با محیط متغیر, نوآوری ها سازمان را به انعطاف پذیری در برابر تغییر مجهز می کند و کلید بقا و موفقیت اند. این امر اهمیت نوآوری در مدیریت دانش را آشکار می سازد و بیان می کند که سازمان ها باید در راستای جلوگیری از رکود دانش سازمانی تلاش کنند.زیرا رکود دانش سازمانی می تواند یادگیری سازمانی را محدود کند و از این طریق نوآوری سازمانی را کاهش دهد. تحقیق حاضر با هدف مطالعه و بررسی متون علمی, ادبیات تحقیق در زمینه رکود دانش, یادگیری و نوآوری سازمانی جامعه ۱۷۲ نفری پرسنل مراکز بهداشتی درمانی استان مازندران انجام شد. به منظور گردآوری داده ها از پرسشنامه ۵۶ سوالی استفاده شد. به منظور تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزارهای Spss, Lisrel به کمک آزمون های آلفای کرونباخ و مدل معادلات ساختاری انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد که پرسشنامه تحقیق با ضریب پایایی ۰۷۵ مور تایید قرار گرفت و رکود دانش, اثر منفی بر یادگیری و نوآوری سازمانی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.