مقاله تحلیل تجربی و عددی برخورد مانع استوانه ای با تیرسپر طراحی شده از هسته حلقوی تکرار پذیر پرشده از فوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل تجربی و عددی برخورد مانع استوانه ای با تیرسپر طراحی شده از هسته حلقوی تکرار پذیر پرشده از فوم دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل تجربی و عددی برخورد مانع استوانه ای با تیرسپر طراحی شده از هسته حلقوی تکرار پذیر پرشده از فوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تجربی و عددی برخورد مانع استوانه ای با تیرسپر طراحی شده از هسته حلقوی تکرار پذیر پرشده از فوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل تجربی و عددی برخورد مانع استوانه ای با تیرسپر طراحی شده از هسته حلقوی تکرار پذیر پرشده از فوم :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
مساله ایمنی خودرو به هنگام تصادف همواره از مواردی می باشد که طراحان برای بهبود سازه خودرو و جبران مسایل جانی و مالی با آن درگیر هستند. اکثر تصادف ها از سمت جلوی خودرو است و یکی از سازه های مهم جلوی خودرو، سپر می باشد. سازه سپر از چندین قسمت تشکیل شده که مهمترین بخش آن تیرسپر می باشد. امروزه برای نجات بیشتر سرنشینان و جلوگیری از تلفات مالی به طراحی این قسمت بیش از پیش می پردازند. در این مقاله به طراحی ، مدلسازی و ساخت، بصورت مطالعه عددی و تجربی دو نمونه تیرسپر پرداخته شده است. قسمت اصلی طراحی، وجود قطعات تکرارپذیر در طول تیرسپر به عنوان هسته تیر یا جاذب انرژی است. جاذبها در دو تیر سپر به ترتیب به صورت حلقه بیضوی و حلقه هشت ضلعی پرشده از فوم صنعتی رایج در ایران میباشد. ملاک طراحی جاذب، انتخاب آن از لحاظ بیشینه جذب انرژی است که از تست فشار محوری استاتیکی بدست آمده است. داخل جاذب ها از فوم پر شده و در طول تیرسپر تکرار میگردد. بعد از طراحی استاتیکی مدل های ساخته شده، تحت ضربه آونگ استوانه ای ( براساس تصادف خودرو با درخت، موتورسیکلت و تیر برق ) به جرم آونگ ۷۵ کیلوگرم و سرعت برخورد ۱۵ کیلومتر بر ساعت قرار داده شد. شبیه سازی عددی با استفاده از نرم افزار ABAQUS است. مقایسه نتایج حاصل از کار تجربی و المان محدود موفقیت آمیز بوده و نشان میدهد که تیرسپر با هسته هشت ضلعی پرشده از فوم بیشترین جذب انرژی را دارا است اما تیر سپر با هسته هشت ضلعی کمترین میزان جابه جایی را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.