مقاله طراحی کنترلر برای سیستم های احتراقی جهت کنترل آلایندگی و چند سوختی با استفاده از میکروکنترلر Atmel ATmega 32 L


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترلر برای سیستم های احتراقی جهت کنترل آلایندگی و چند سوختی با استفاده از میکروکنترلر Atmel ATmega 32 L دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترلر برای سیستم های احتراقی جهت کنترل آلایندگی و چند سوختی با استفاده از میکروکنترلر Atmel ATmega 32 L  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلر برای سیستم های احتراقی جهت کنترل آلایندگی و چند سوختی با استفاده از میکروکنترلر Atmel ATmega 32 L،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترلر برای سیستم های احتراقی جهت کنترل آلایندگی و چند سوختی با استفاده از میکروکنترلر Atmel ATmega 32 L :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
روش افزایش راندمان مشعل ها در صنایع مهندسی شیمی که با استفاده از سنسورها الکترونیکی به صورت دقیق کنترل می شود. این سیستم با تجهیزات مهندسی شیمی می تواند بازده بسیار بالا در سیستم های مهندسی شیمی ایجاد کند. کنترل بر روی پارامترهای احتراقی صورت می گیرد. که این سیستم میزان آلایندگی را به شدت کاهش و راندمان را بالا می برد. برای مثال از سنسورهای اکسیژن، اکسید نیتروژن (برای کوره ها با تجمع گرمایی بالا) و سایر سنسورها متناسب استفاده می شود. مهمترین سنسور در مهندسی شیمی و در پالایشگاه ها سنسور اکسید گوگرد است که در HSE کاربرد زیادی دارد. سنسورهای دیگری که در قوانین HSE کامل ذکر شده است نیز مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم هشدار به اپراتورهای مستقر در محل و سیستم چند سوختی مشعل که با استفاده از سیستم کاهش آلایندگی کار می کند. این سیستم می تواند با استفاده از داده ها ورودی به میکرو کنترلر بیش تر سوخت های موجود را با استفاده از اختلاف چگالی و ویسکوزیته شناسایی کند. با هوای استوکیومتری لازم واکنش دهد. سیستمی نیز تعبیه شده که می توان از سوخت های گازی نیز استفاده نمود. در این سیستم دیگر برای تنظیم دستگاه برای هر نوع سوختی نیاز به وقت و نیروی ا نسانی که با خطا همراه است نمی باشد. این پارامترها با میکروکنترلرها به صورت دقیق کنترل گردند. (اتوماسیون) که پارامترهای مورد نیاز از محاسبات کنترلی، احتراقی، الکترونیکی و دیجیتالی بدست می آید که در ادامه روش محاسبات را خواهیم دید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.